Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Nejprodávanější v této kategorii

151 dní Pacifickou hřebenovkou - Dobrodružství Holky s bucket listem

Autor: Lucie Kutrová

publisher: Universum

4.5 / 5
20 % Novinka
Lucie je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, a holka, která se rozhodla projít Pacific Crest Trail, dle spousty lidí nejnáročnější dálkovou pěší trasu na světě, vedoucí z Kalifornie přes Oregon a Washington až ke kanadským hranicím (4 300 km). A povedlo se jí to. A přežila to. A že to párkrát bylo o vlásek. A ve své knize nepíše jen o tom, jaké to bylo, jít bez

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová, Markéta Kutilová

publisher: Universum

5 / 5
20 % Doprava zdarma
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Liška, Jan Révai, Hynek Bernard

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
20 %
Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí španělsky, i z toho, že dostali šanci o tom všem teď napsat svoji velkou knihu.

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.3 / 5
20 %
Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a mladý dobrodruh důvěrně poznává kulturu plnou pohostinnosti, rozhodných slov a nostalgie po sovětských časech.

Sleva 20 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Italské jednohubky

Autor: Marta Kučíková

publisher: Mladá fronta

4.3 / 5
20 %
Vlídné a humorné postřehy ze života domorodců z podhůří italských Dolomit očima české Marty. Proč jsou italští staříci stále frajeři a jejich osmdesátileté manželky upravené šťabajzny?

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém, Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
13 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 13 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 861 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
20 %
Poznejte svět za minimum peněz!

Sleva 20 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 183 Kč

Skladem u dodavatele

Himálajský deník

Autor: Liba Švrčinová-Cunnings

publisher: Epocha

4 / 5
24 %
To hory samy si vybírají mezi lidmi, kdo bude patřit mezi jejich blízké, nikoliv naopak. Liba Švrčinová-Cunnings takové štěstí má. Proto také svůj Himálajský deník snad ani nepíše, ale rovnou – tentokráte jen pro čtenáře – znovu žije. Vydáme se s ní do míst, před kterými se s úctou a obavami zastavují i pouhé naše představy. Na tolik potřebnou a všudypřítomnou odvahu se tu nijak zvlášť

Sleva 24 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 338 Kč

Skladem

Dotknout se nebe - Zápisky Marouška blázna

Autor: Marek Holeček

publisher: CPress

4.3 / 5
20 %
365 dní. Jedním slovem byl to kalup! Křižoval jsem vzduchem mezi kontinenty a horstvy naší malebné planety jak stěhovavý dravec bez hnízda. Deník se mi rychle zaplňoval řádky zachycujícími pestrost dnů. Moje druhá knížka zaznamenává dvanáct měsíců úpisu s ďáblem. Popisuji zde mimo jiné čtyři horolezecké expedice. Za prvé dokončení prvovýstupu na osmitisícový Gasherbrum I. neboli Krásnou horu,

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Barvy země

publisher: Freytag & Berndt

4.3 / 5
13 %
Exkluzivní kniha Barvy země přináší zcela jedinečné přírodní snímky ze všech kontinentů planety Země. Zachycuje ohromnou barevnou škálu, kterou tu Matka příroda za miliony let vyčarovala – od smaragdově zelených korálových moří přes temně oranžové horoucí pouště, rudé skály, tajemné černé krátery, růžová či sirnatě žlutá jezera až po pestré útulné lesy. Každá panoramatická fotografie je sama o

Sleva 13 % z běžně ceny 2 490 Kč

Naše cena: 2 166 Kč

Skladem u dodavatele

Moje Pacifická hřebenovka

Autor: Monika Benešová

publisher: Motto

5 / 5
20 %
Na Pacifickou hřebenovku se ročně vydá 3000 lidí, ale dokončí ji jen 180 z nich. Monika patří mezi ně. A to byla ještě před nedávnem bledou pacientkou s vážnými zdravotními potíži a psychickými problémy. Přesto se rozhodla změnit život a splnit si sen – projít pěšky celou Ameriku. Postavila se nemoci, poušti, omrzlinám, medvědům i pumám, které potkávala, když putovala sama divočinou. Pacifická

Sleva 20 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Tajemství indiánských pyramid

Autor: Miloslav Stingl

publisher: Jota

5 / 5
24 % Novinka
Podivuhodný kamenný svět dávných Mayů v kultovním vyprávění legendy českého cestopisu.

Sleva 24 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 264 Kč

Skladem

Tomík na cestách - Tuktukem z Bagkoku až domů

Autor: Vejmola Tomáš

publisher: CPress

5 / 5
24 %
Neohrožený dobrodruh, milovník sýrů a tuk-tuků vypráví o své bláznivé cestě z Bangkoku až domů na Moravu.“ Dopravní prostředek si vybral vskutku netradiční – tuk-tuk starý 35 let, který si pořídil v Thajsku. Odtud vyrazil přes Myanmar, Indii, Nepál, Írán, Turecko a další země, dokud po 13 000 kilometrech nedorazil do roka a do dne do České republiky. O výjimečné zážitky a neuvěřitelné situace

Sleva 24 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 227 Kč

Skladem

Toulavá kamera 22

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Marek Podhorský, Toušlová Iveta

publisher: Freytag & Berndt

4.7 / 5
13 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 13 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem u dodavatele

Dominika na cestě Jižní Amerikou

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

4.5 / 5
20 %
10 měsíců, 8 zemí, 11 237 kilometrů, 5 píchnutí, 2 návštěvy nemocnice, 1 pád, 1 přepadení, 1 porucha, 1 opravený zub a nekonečno zážitků. Metr a půl vysoká Dominika s ještě menší motorkou se vydává sama napříč Jižní Amerikou. Setkává se s padouchy, sněhem i rozzuřenými psy, zažívá poruchu motorky i pobyt v nemocnici, ale pořád pokračuje, až to všechno po desíti měsících dobře dopadne.

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Toulavá kamera 24

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Ivera Toušlová, Josef Maršál

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
13 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 13 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Stingl Miloslav - Biografie cestovatelské legendy

Autor: Adam Chroust

publisher: Jota

3.9 / 5
24 %
152 navštívených zemí, 14 cest kolem světa, 43 knih ve 240 vydáních, 17 milionů prodaných knih a desítky tisíc dokumentů, fotografií a archiválií.? Neuvěřitelný životní příběh cestovatele a indiánského náčelníka Miloslava Stingla. První autorizovaná biografie cestovatelské legendy Miloslava Stingla.

Sleva 24 % z běžně ceny 1 298 Kč

Naše cena: 986 Kč

Skladem

Zmizelá Praha: Nevěstince a nevěstky

Autor: Kolektiv autorů - Radim Kopáč, Josef Schwarz

publisher: Paseka

3.8 / 5
20 %
Publikace představuje zaniklé prostředí křivolakých pražských uliček, honosných i špinavých hampejzů, pochybných náleven, barů a šantánů, ale i soukromých bytů, ve kterých se ženy nejrůznějšího věku nabízely svým klientům. Přibližuje také polosvět pasáků a kuplířů, ale i snahy těch, kteří s tímto sociálním problémem bojovali. I když prostituce v Praze bujela už od středověku, obrazový materiál v

Sleva 20 % z běžně ceny 360 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem u dodavatele

Paříž - Co v průvodci nenajdete

Autor: Jan Šmíd

publisher: Gutenberg

3.8 / 5
25 %
Kde v Paříži bydlí Jean-Paul Belmondo nebo Gérard Depardieu, kde se točily známé filmy jako Amélie z Montmartru, Křidýlko nebo stehýnko, Fantomas či Velký šéf, kde najdete nejzajímavější restaurace a kavárny, místa, kam chodí známé osobnosti, a neobvyklý pohled na Notre-Dame, Montmartre, Eiffelovku a další pamětihodnosti – to vše nabízí unikátní kniha Paříž – Co v průvodci nenajdete. Téměř pět

Sleva 25 % z běžně ceny 479 Kč

Naše cena: 359 Kč

Skladem

Zikmund 100 - Po stopách Zikmunda a Hanzelky

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vaňourek, Lukáš Socha

publisher: CPress

3.8 / 5
18 %
Dva mladí muži, Tomáš Vaňourek a Lukáš Socha, si plní svůj klukovský sen. Vydávají se po stopách asijské cesty Miroslava Zikmunda a Jiřího Hanzelky a dnešníma očima hledí na stejná místa, jako kdysi před šedesáti lety jejich slavní předchůdci. Fotí, natáčejí, baví se s lidmi a zjišťují, jak moc se svět změnil.

Sleva 18 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Klettersteigatlas Alpy

publisher: Freytag & Berndt

2.6 / 5
13 %
Rozšířené aktualizované vydání popisuje více než 900 tras zajištěných horských cest (ferrat a klettersteigů) v Alpách. Proti předchozímu vydání tak přibylo 200 zbrusu nových tras v rozlehlé oblasti táhnoucí se od Azurového pobřeží na západě až po Vídeňský les na východě. Kniha je rozdělena do 9 základních kapitol podle jednotlivých horských oblastí. U každé ferraty najdete stručný, ale

Sleva 13 % z běžně ceny 798 Kč

Naše cena: 694 Kč

Skladem u dodavatele

Couchsurfing v Rusku - Aneb jak jsem málem začal rozumět Putinovi

Autor: Stephan Orth

publisher: Nakladatelství Kazda

3.3 / 5
24 %
Prvni kniha o Rusku bez medvědů a balalajek!

Sleva 24 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 265 Kč

Skladem

Do světa - Cestujte chytře, levně a často

Autor: Hana Machalová

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
20 %
Hana Machalová boří mýty o tom, že cestování je drahé, časově náročné a nebezpečné. I při zaměstnání, rodině a životě na vzdáleném venkově obletěla sedmkrát zeměkouli. Vede populární přednášky na téma levného cestování po celé České republice a dodává kuráž lidem, kterým brání překážky běžného života v plnění jejich cestovatelských snů. Na facebookových stránkách www.facebook.com/snadnodosveta

Sleva 20 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Příběhy z korfských uliček

Autor: Pavla Smetanová

publisher: NLN - Nakladatelství Lidové no

0 / 5
24 %
Kdo z nás někdy nesnil o životě na ostrově? Tam, kde svítí slunce po celý rok, dívat se ze stínu olivovníku na blankytné moře, popíjet výtečné víno a poslouchat cvrkot cikád? Pavla Smetanová se už potřetí věnuje životu na ostrově Korfu. Popisuje jeho krásy, ale také jeho úskalí. Někdy je moře šedé, víno kyselé, slunce skryto za hustými mraky a cikády zmizí neznámo kam. Ty nepříjemné věci se ale

Sleva 24 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem u dodavatele