Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Zobrazují se produkty s dostupností Skladem, Skladem u dodavatele, Předprodej. Zobrazit vše včetně nedostupných produktů.

151 dní Pacifickou hřebenovkou - Dobrodružství Holky s bucket listem - Dobrodružství Holky s bucket…

Autor: Lucie Kutrová

publisher: Universum

3.8 / 5
20 % Doprava zdarma Prémiový titul
Lucie je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, a holka, která se rozhodla projít Pacific Crest Trail, dle spousty lidí nejnáročnější dálkovou pěší trasu na světě, vedoucí z Kalifornie přes Oregon a Washington až ke kanadským hranicím (4 300 km). A povedlo se jí to. A přežila to. A že to párkrát bylo o vlásek. A ve své knize nepíše jen o tom, jaké to bylo, jít bez

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová,Markéta Kutilová

publisher: Universum

3.9 / 5
20 % Doprava zdarma Prémiový titul
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: neuveden

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
25 %
Nebloudíme, necháváme se vést... Vydejte se na dobrodružnou cestu s Vandráky Vagamundos! Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 299 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.3 / 5
25 %
Mladý poutník se vydá pěšky probádat Kavkaz. Očekává nenáročný výlet, situace se mu ale brzy vymkne z nohou. Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a

Sleva 25 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 247 Kč

Skladem

Myslet srdcem - Psychedelická cesta Latinskou Amerikou

Autor: Jitka Juliet Navrátilová

publisher: Práh

4 / 5
20 % Top50
Když Jitka onemocní vážnou autoimunitní nemocí, řeší to neortodoxně. Místo lékařů poslechne hlas svého srdce, který ji nabádá ukončit dlouholetý partnerský vztah, opustit domov a odjet sama do Latinské Ameriky vyléčit se s pomocí místní prastaré medicíny. Její příběh je o dvou cestách. Dobrodružné cestě, která ji vede amazonským pralesem, horami, pouští a pobřežím po celém latinskoamerickém

Sleva 20 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Italské jednohubky

Autor: Marta Kučíková

publisher: Mladá fronta

4.3 / 5
20 % Předprodej
S humorem a laskavostí o životě v Itálii Vlídné a humorné postřehy ze života domorodců z podhůří italských Dolomit očima české Marty. Proč jsou italští staříci stále frajeři a jejich osmdesátileté manželky upravené šťabajzny? Proč nosí Ital malou peněženku? Proč se nebojí mluvit o lásce v jakémkoli věku? Proč jim asfaltově silná káva nezpůsobí infarkt? Proč respektují úřady i autority? Proč má

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

vyjde 30. 9. 2020

Prázdniny v Evropě

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

3.9 / 5
25 %
Stopování nezemřelo. To jen někteří stopaři. Vložte řízek mezi chleby a vydejte se za čtvrtým prázdninovým dobrodružstvím s Ladislavem Ziburou. Tentokrát vás čeká 14 000 kilometrů stopem napříč Evropou. Ve společnosti svérázných řidičů vyrazíte z horkých Athén přes divoký Balkán, rodný střed a malebné Pobaltí až za polární kruh. Objevíte místa, která jste vždy chtěli navštívit, jen jste o nich

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 299 Kč

Skladem

Toulavá kamera 30

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál,Marek Podhorský,Iveta Toušlová

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
18 % Novinka
Další díl knižní verze populárního televizního pořadu Toulavá kamera s tipy na výlety po celé České republice. I v době uzavřených hranic můžete poznávat krásy naší vlasti. Jubilejní 30. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje padesát reportáží doplněných fotografiemi, mapami a praktickými informacemi. Vydejte se pěšky nebo na kole po naučných stezkách, na hrady a zámky nebo si prohlédnout

Sleva 18 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 245 Kč

Skladem

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém,Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
32 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 32 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 673 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
25 %
Letenka do Tokia za 6.500 Kč? Levná doprava po zemi? Kvalitní a cenově dostupné ubytování? S touto knihou žádný problém! Autor, zkušený cestovatel, vám předá své know-how, díky kterému objevíte novou dimenzi cestování, a svět se před vámi otevře dokořán. Kniha je určena jak pro ty, kdo chtějí zkusit něco jiného než zájezd s cestovkou, tak i zkušenějším světoběžníkům - neboť sedm základních

Sleva 25 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 172 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 22

publisher: Freytag & Berndt

4.7 / 5
18 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 18 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Barvy Země: Nejúchvatnější přírodní krajiny naší planety

publisher: Freytag & Berndt

4.3 / 5
23 %
Exkluzivní kniha Barvy země přináší zcela jedinečné přírodní snímky ze všech kontinentů planety Země. Zachycuje ohromnou barevnou škálu, kterou tu Matka příroda za miliony let vyčarovala – od smaragdově zelených korálových moří přes temně oranžové horoucí pouště, rudé skály, tajemné černé krátery, růžová či sirnatě žlutá jezera až po pestré útulné lesy. Každá panoramatická fotografie je sama o

Sleva 23 % z běžně ceny 2 490 Kč

Naše cena: 1 917 Kč

Skladem

Toulavá kamera 24

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
18 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 18 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Dominika na cestě Jižní Amerikou

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

4.5 / 5
25 %
Velká cesta malé motorkářky. Metr a půl vysoká Dominika s ještě menší motorkou se vydává sama napříč Jižní Amerikou. Setkává se s padouchy i vzteklými psy, s poruchou i nemocnicí. Být to fikce, čtenář by si řekl, že to autor se zážitky přehnal a Dominika je neohrožená cestovatelka, kterou nic nezastaví. Ona se však bojí úplně všeho a jede dál jen proto, že si myslí, že se to zlepší. Nezlepší. A

Sleva 25 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 262 Kč

Skladem

Kolem světa za 50 let - Má dobrodružství ve všech zemích světa

Autor: Albert Podell

publisher: Eugenika

5 / 5
21 %
Text této knihy zahrnuje vše – dobrodružství, katastrofy, humor, moudrá slova, nesmírně zajímavá fakta, příběhy úžasných lidí, vnímavé postřehy, historii, geografii, kulturu, politiku i množství vtipných historek a úvah. To vše je podáno poutavým, čtivým způsobem, díky němuž si budete připadat, jako byste všechny těžkosti, jež člověka na cestách mohou potkat, prožívali společně s autorem.

Sleva 21 % z běžně ceny 368 Kč

Naše cena: 291 Kč

Skladem

Himálajský deník

Autor: Liba Švrčinová-Cunnings

publisher: Epocha

4 / 5
32 %
To hory samy si vybírají mezi lidmi, kdo bude patřit mezi jejich blízké, nikoliv naopak. Liba Švrčinová-Cunnings takové štěstí má. Proto také svůj Himálajský deník snad ani nepíše, ale rovnou – tentokráte jen pro čtenáře – znovu žije. Vydáme se s ní do míst, před kterými se s úctou a obavami zastavují i pouhé naše představy. Na tolik potřebnou a všudypřítomnou odvahu se tu nijak zvlášť

Sleva 32 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 303 Kč

Skladem

Dotknout se nebe - Zápisky Marouška blázna - Zápisky Marouška blázna

Autor: Marek Holeček

publisher: CPress

4.3 / 5
25 %
365 dní. Jedním slovem byl to kalup! Křižoval jsem vzduchem mezi kontinenty a horstvy naší malebné planety jak stěhovavý dravec bez hnízda. Deník se mi rychle zaplňoval řádky zachycujícími pestrost dnů. Moje druhá knížka zaznamenává dvanáct měsíců úpisu s ďáblem. Popisuji zde mimo jiné čtyři horolezecké expedice. Za prvé dokončení prvovýstupu na osmitisícový Gasherbrum I. neboli Krásnou horu,

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 299 Kč

Skladem u dodavatele

Moje Pacifická hřebenovka - Ze dna až na vrcholky hor

Autor: Monika Benešová

publisher: Motto

4.7 / 5
25 %
Více než 2 400 km sama americkou divočinou. Příběh holky z Vysočiny, která zdolala jednu z nejtěžších pěších tras na světě. Na Pacifickou hřebenovku se ročně vydá 3000 lidí, ale dokončí ji jen 180 z nich. Monika patří mezi ně. A to byla ještě před nedávnem bledou pacientkou s vážnými zdravotními potíži a psychickými problémy. Přesto se rozhodla změnit život a splnit si sen – projít pěšky celou

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem u dodavatele

Tajemství indiánských pyramid

Autor: Miloslav Stingl

publisher: Jota

5 / 5
32 %
Podivuhodný kamenný svět dávných Mayů v kultovním vyprávění legendy českého cestopisu. „Otázky, jenom otázky,“ zapsal si E. E. Kisch, když okouzlen stanul v Mexiku před divy stavitelské kultury, které před staletími vytvořili indiáni. Miloslav Stingl byl první Čechoslovák, který se vydal do Střední Ameriky, aby se pokusil vysvětlit alespoň část záhad, jež obestírají pyramidy, kamenné paláce,

Sleva 32 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 237 Kč

Skladem

Tomík na cestách - Tuktukem z Bagkoku až domů

Autor: Tomáš Vejmola

publisher: CPress

4.5 / 5
25 %
Neohrožený dobrodruh, milovník sýrů a tuk-tuků vypráví o své bláznivé cestě z Bangkoku až domů na Moravu.“ Dopravní prostředek si vybral vskutku netradiční – tuk-tuk starý 35 let, který si pořídil v Thajsku. Odtud vyrazil přes Myanmar, Indii, Nepál, Írán, Turecko a další země, dokud po 13 000 kilometrech nedorazil do roka a do dne do České republiky. O výjimečné zážitky a neuvěřitelné situace

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem