Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Nejprodávanější v této kategorii

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Liška, Jan Révai, Hynek Bernard

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
20 %
Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí španělsky, i z toho, že dostali šanci o tom všem teď napsat svoji velkou knihu.

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Zikmund 100 - Po stopách Zikmunda a Hanzelky

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vaňourek, Lukáš Socha

publisher: CPress

4 / 5
22 % Top50
Dva mladí muži, Tomáš Vaňourek a Lukáš Socha, si plní svůj klukovský sen. Vydávají se po stopách asijské cesty Miroslava Zikmunda a Jiřího Hanzelky a dnešníma očima hledí na stejná místa, jako kdysi před šedesáti lety jejich slavní předchůdci. Fotí, natáčejí, baví se s lidmi a zjišťují, jak moc se svět změnil.

Sleva 22 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 311 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.3 / 5
24 %
Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a mladý dobrodruh důvěrně poznává kulturu plnou pohostinnosti, rozhodných slov a nostalgie po sovětských časech.

Sleva 24 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 250 Kč

Skladem

Italské jednohubky

Autor: Marta Kučíková

publisher: Mladá fronta

4.3 / 5
20 %
Vlídné a humorné postřehy ze života domorodců z podhůří italských Dolomit očima české Marty. Proč jsou italští staříci stále frajeři a jejich osmdesátileté manželky upravené šťabajzny?

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Dominika na cestě Jižní Amerikou

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

4.5 / 5
24 %
10 měsíců, 8 zemí, 11 237 kilometrů, 5 píchnutí, 2 návštěvy nemocnice, 1 pád, 1 přepadení, 1 porucha, 1 opravený zub a nekonečno zážitků. Metr a půl vysoká Dominika s ještě menší motorkou se vydává sama napříč Jižní Amerikou. Setkává se s padouchy, sněhem i rozzuřenými psy, zažívá poruchu motorky i pobyt v nemocnici, ale pořád pokračuje, až to všechno po desíti měsících dobře dopadne.

Sleva 24 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 265 Kč

Skladem

Dotknout se nebe - Zápisky Marouška blázna

Autor: Marek Holeček

publisher: CPress

4.3 / 5
20 %
365 dní. Jedním slovem byl to kalup! Křižoval jsem vzduchem mezi kontinenty a horstvy naší malebné planety jak stěhovavý dravec bez hnízda. Deník se mi rychle zaplňoval řádky zachycujícími pestrost dnů. Moje druhá knížka zaznamenává dvanáct měsíců úpisu s ďáblem. Popisuji zde mimo jiné čtyři horolezecké expedice. Za prvé dokončení prvovýstupu na osmitisícový Gasherbrum I. neboli Krásnou horu,

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém, Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
17 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 17 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 822 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
24 %
Poznejte svět za minimum peněz!

Sleva 24 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 174 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 24

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Ivera Toušlová, Josef Maršál

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
17 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 17 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 232 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 22

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Marek Podhorský, Toušlová Iveta

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
17 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 17 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 232 Kč

Skladem u dodavatele

Himálajský deník

Autor: Liba Švrčinová-Cunnings

publisher: Epocha

4 / 5
28 %
To hory samy si vybírají mezi lidmi, kdo bude patřit mezi jejich blízké, nikoliv naopak. Liba Švrčinová-Cunnings takové štěstí má. Proto také svůj Himálajský deník snad ani nepíše, ale rovnou – tentokráte jen pro čtenáře – znovu žije. Vydáme se s ní do míst, před kterými se s úctou a obavami zastavují i pouhé naše představy. Na tolik potřebnou a všudypřítomnou odvahu se tu nijak zvlášť

Sleva 28 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 320 Kč

Skladem

Stingl Miloslav - Biografie cestovatelské legendy

Autor: Adam Chroust

publisher: Jota

3.9 / 5
28 %
152 navštívených zemí, 14 cest kolem světa, 43 knih ve 240 vydáních, 17 milionů prodaných knih a desítky tisíc dokumentů, fotografií a archiválií.? Neuvěřitelný životní příběh cestovatele a indiánského náčelníka Miloslava Stingla. První autorizovaná biografie cestovatelské legendy Miloslava Stingla.

Sleva 28 % z běžně ceny 1 298 Kč

Naše cena: 935 Kč

Skladem

Paříž - Co v průvodci nenajdete

Autor: Jan Šmíd

publisher: Gutenberg

3.8 / 5
29 %
Kde v Paříži bydlí Jean-Paul Belmondo nebo Gérard Depardieu, kde se točily známé filmy jako Amélie z Montmartru, Křidýlko nebo stehýnko, Fantomas či Velký šéf, kde najdete nejzajímavější restaurace a kavárny, místa, kam chodí známé osobnosti, a neobvyklý pohled na Notre-Dame, Montmartre, Eiffelovku a další pamětihodnosti – to vše nabízí unikátní kniha Paříž – Co v průvodci nenajdete. Téměř pět

Sleva 29 % z běžně ceny 479 Kč

Naše cena: 340 Kč

Skladem

Zmizelá Praha: Nevěstince a nevěstky

Autor: Kolektiv autorů - Radim Kopáč, Josef Schwarz

publisher: Paseka

3.8 / 5
20 %
Publikace představuje zaniklé prostředí křivolakých pražských uliček, honosných i špinavých hampejzů, pochybných náleven, barů a šantánů, ale i soukromých bytů, ve kterých se ženy nejrůznějšího věku nabízely svým klientům. Přibližuje také polosvět pasáků a kuplířů, ale i snahy těch, kteří s tímto sociálním problémem bojovali. I když prostituce v Praze bujela už od středověku, obrazový materiál v

Sleva 20 % z běžně ceny 360 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem u dodavatele

Couchsurfing v Rusku - Aneb jak jsem málem začal rozumět Putinovi

Autor: Stephan Orth

publisher: Nakladatelství Kazda

3.1 / 5
28 %
Prvni kniha o Rusku bez medvědů a balalajek!

Sleva 28 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 251 Kč

Skladem

Ladislav Zibura: Sebrané pěškopisy (trojbox)

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
20 % Doprava zdarma
Rádi objevujete a sníte o dalekých cestách? Vydejte se za svobodou ve společnosti Ladislava Zibury. Mladý autor chodí pěšky světem, tráví čas s hodnými lidmi a pátrá po dobrodružství. Své cesty líčí s nadsázkou, humorem a nakažlivým optimismem. Ziburovy knihy jsou díky tomu svědectvím o půvabu svobody a kráse života na cestách. Zasněte se u nich a nechte si vyprávět příběhy ze světa mnohem

Sleva 20 % z běžně ceny 890 Kč

Naše cena: 712 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová, Markéta Kutilová

publisher: Universum

0 / 5
20 % Doprava zdarma
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
24 %
Ladislav Zibura na pěší poutě vyráží už od svých osmnácti let. Hvězdou poutnického světa se ale stal až v roce 2015, kdy se o jeho příběh začala zajímat média. Na rozdíl od duchovně zaměřených autorů, pouť vnímá především jako jízdu v kerouacovském stylu. Jeho kniha je pozoruhodnou kombinací nadsázky a vtipu, které střídají častá zamyšlení nad vážnými tématy. Hlavním motivem je zde autorova

Sleva 24 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 250 Kč

Skladem

Veronika v Dubaji

Autor: Veronika Klesnilová

publisher: CPress

0 / 5
24 %
Chcete vědět, jak se žije české holce v Dubaji, jak je těžké dostat "práci snů" a proč si v Číně neobjednávat pizzu? Jste zvědaví, jaké to je pracovat pro jednu z největších leteckých společností Blízkého východu, měsíčně navštívit pět kontinentů a dostávat za to výplatu? Nahlédněte za závěs kuchyňky a pod pokličku práce letušky. Ať už se rozhodujete, jestli je tahle práce to pravé, sníte o

Sleva 24 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 227 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 25

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Iveta Toušlová, Josef Maršál

publisher: Freytag & Berndt

0 / 5
17 %
Jak je již zvykem, v předvánočním čase vychází další díl knižní verze populárního televizního pořadu jubilejní Toulavá kamera č.25. Knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 25. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních

Sleva 17 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 248 Kč

Skladem u dodavatele

Velké skialpinistické túry Východních Alp

Autor: Andrea Strauss , Andreas Strauss

publisher: Junior

0 / 5
28 %
60 klasických túr v oblasti mezi Rätikonem, Dachsteinem a Dolomity – a každá může být splněným snem zkušeného skialpinisty. Působivě vedené výstupy v zimních a jarních sněhových podmínkách a navíc atraktivní sjezdy pro skutečné labužníky. Populární vrcholy i méně známé vysokohorské lokality, kde se pojí velkolepost přírody s nabídkou hodnotných sportovních zážitků. Ke všem túrám zdarma ke stažení

Sleva 28 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 323 Kč

Skladem

Obrazy z cest do země Sovětů - České cestopisy do sovětského Ruska a Sovětského svazu 1917–1968

Autor: Jaroslav David , Jana Davidová Glogarová

publisher: Host

0 / 5
20 %
Kniha Obrazy z cest do země Sovětů představuje v šesti kapitolách české cestopisy do sovětského Ruska a posléze Sovětského svazu z let 1917–1968. Na základě analýzy sedmdesáti dvou knižně vydaných textů, zahrnujících jak cestovní relace a popisy, tak díla reportážního charakteru či stylizované literární výpovědi, odhaluje dobové představy české společnosti o sovětském Rusku a jejich proměny v

Sleva 20 % z běžně ceny 289 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem u dodavatele

Cuba semilibre

Autor: Vladimír Šrámek

publisher: Srdeční výdej

0 / 5
20 %
Netradiční cestopis o Ostrově svobody, kde zavládala Perestrojka. Najdete zde karibskou poetiku, údiv, reminiscenci na naši minulost. Vůni tabákového kouře, chuť rumu i salsu tančící cukrovou třtinu přiblíží řada fotografií.

Sleva 20 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele