Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Zobrazují se produkty s dostupností Skladem, Skladem u dodavatele, Předprodej. Zobrazit vše včetně nedostupných produktů.

Severní stezka - Českem od západu k východu

Autor: Jan Hocek

publisher: Universum

4.2 / 5
20 % Top50 Předprodej Doprava zdarma Prémiový titul
První ucelená trasa pro pěší i pro cyklisty postupuje napříč celou zemí! Severní stezka vede severními pohraničními horami mezi nejzápadnějším a nejvýchodnějším bodem České republiky. Cestovatel Jan Hocek absolvoval celou trasu, uvědomil si, že 1 000 km není zas tak moc, a vnímal měnící se krajinu, architekturu, nářečí, nabídku jídel nebo třeba i piv. Knihu můžete využít mnoha způsoby – jako

Sleva 20 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 359 Kč

vyjde 7. 5. 2021

151 dní Pacifickou hřebenovkou - Dobrodružství Holky s bucket listem - Dobrodružství Holky s bucket…

Autor: Lucie Kutrová

publisher: Universum

3.9 / 5
20 % Top50 Doprava zdarma Prémiový titul
Lucie je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, a holka, která se rozhodla projít Pacific Crest Trail, dle spousty lidí nejnáročnější dálkovou pěší trasu na světě, vedoucí z Kalifornie přes Oregon a Washington až ke kanadským hranicím (4 300 km). A povedlo se jí to. A přežila to. A že to párkrát bylo o vlásek. A ve své knize nepíše jen o tom, jaké to bylo, jít bez

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Tři měsíce v Barceloně

Autor: Adam Gebrian

publisher: Universum

4 / 5
20 % Top50 Novinka Doprava zdarma Prémiový titul
66 míst, pro jejichž návštěvu nejspíš neexistuje žádný vážný důvod, což ale neznamená, že nejsou zajímavá. Architekt Adam Gebrian vyrazil se svou ženou Markétou a synem Filipem v roce 2018 na tři měsíce do Barcelony. Filipovi tehdy byly přesně 2 roky a 3 měsíce. To, co tam spolu zažili, je předmětem této knihy. Rozhodně nejde o průvodce historií, či architekturou Barcelony. Není to ani

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

100 nejhezčích výletů po Čechách a Slovensku

Autor: Jan Hocek

publisher: Universum

4.1 / 5
Nechte se inspirovat knihou plnou fotografií a vydejte se na stovku jednodenních výletů do nejkrásnějších oblastí České republiky a Slovenska. Výběr jednotlivých kapitol knihy nabízí pestrou mozaiku krajinných a přírodních krás, ročních období i stylů cestování. Vydat se můžete na pěší výstupy na vyhlídkové vrcholy, na kole projedete rovinatější a mírně zvlněné oblasti, na kanoi nebo kajaku

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Mezi světy

Autor: Lucie Výborná

publisher: Universum

3.8 / 5
Pravidelně ji slýcháte z rozhlasu, její hlas je s vámi už desítky let, v autě na cestách, v kanceláři nebo třeba i ráno v koupelně. Do toho si občas odskočí na moderování v televizi nebo natáčí svá extrémní interview. To je ale jen jeden svět Lucie Výborné. V tom druhém světě fouká ostrý vítr, zebe sníh a Lucie daleko za hranicemi všednosti a komfortní zóny zažívá opravdovou radost. MEZI SVĚTY je

Sleva 20 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 396 Kč

Skladem

Štěchovický poklad – konec legend

Autor: Jaroslav V. Mareš

publisher: Universum

4.4 / 5
20 % Doprava zdarma Prémiový titul
Proč se za desítky let nepodařilo najít slavný štěchovický poklad? Protože romantický příběh o bednách plných zlata je falešná stopa a největší lež Třetí říše. Existují důkazy, že tajemný vlak plný zlata do Štěchovic doputovat nemohl. Odhrňme spolu nános legend, vymyšlených nacisty i samotnými hledači. Objevme neznámou kapitolu dějin, ve které chtěli nacisté vyrobit nejstrašnější zbraň, jakou kdy

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová,Markéta Kutilová

publisher: Universum

3.7 / 5
20 % Doprava zdarma Prémiový titul
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: neuveden

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
21 %
Nebloudíme, necháváme se vést... Vydejte se na dobrodružnou cestu s Vandráky Vagamundos! Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí

Sleva 21 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 315 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.2 / 5
21 %
Mladý poutník se vydá pěšky probádat Kavkaz. Očekává nenáročný výlet, situace se mu ale brzy vymkne z nohou. Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a

Sleva 21 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Z Izrastiny s láskou - Reportérem mezi dvěma zeměmi

Autor: Jakub Szántó

publisher: Argo

4.3 / 5
19 %
Ve své druhé knize se ostřílený reportér a laureát ceny Magnesia Litera vyznává z hluboké náklonnosti k Izraeli, Palestině a jejich obyvatelům. S pomocí výrazných příběhů, barvitého popisu čtvrtstoletí orientálních zkušeností i líčení historického kontextu usiluje o nabourání leckdy schematického vnímání neklidného regionu. Výrazná osobnost televizního zpravodajství odmítá vnímat

Sleva 19 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 282 Kč

Skladem

Prázdniny v Evropě

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

3.8 / 5
21 %
Stopování nezemřelo. To jen někteří stopaři. Vložte řízek mezi chleby a vydejte se za čtvrtým prázdninovým dobrodružstvím s Ladislavem Ziburou. Tentokrát vás čeká 14 000 kilometrů stopem napříč Evropou. Ve společnosti svérázných řidičů vyrazíte z horkých Athén přes divoký Balkán, rodný střed a malebné Pobaltí až za polární kruh. Objevíte místa, která jste vždy chtěli navštívit, jen jste o nich

Sleva 21 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 315 Kč

Skladem

Dominika na cestě Japonskem

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

5 / 5
20 % Novinka
Na motorce do duše Japonska Dominika putuje Japonskem. Z Tokia na venkov, od formalit k přátelství a z klidu samoty do zájmu médií. Ať už se octne opilá s mikrofonem v ruce nebo zamčená v hodinovém hotelu, o legraci není nouze. Koupe se spolu s babičkami, ujíždí před tajfuny, jí syrové chobotnice a neustále se klaní. Ze svobodného sedla motorky se rozhlíží po světě plném pravidel a tradic a

Sleva 20 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 295 Kč

Skladem

Moje Pacifická hřebenovka - Ze dna až na vrcholky hor

Autor: Monika Benešová

publisher: Motto

4 / 5
21 %
Více než 2 400 km sama americkou divočinou. Příběh holky z Vysočiny, která zdolala jednu z nejtěžších pěších tras na světě. Na Pacifickou hřebenovku se ročně vydá 3000 lidí, ale dokončí ji jen 180 z nich. Monika patří mezi ně. A to byla ještě před nedávnem bledou pacientkou s vážnými zdravotními potíži a psychickými problémy. Přesto se rozhodla změnit život a splnit si sen – projít pěšky celou

Sleva 21 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 236 Kč

Skladem

Nejkrásnější motorkářské trasy v Evropě

Autor: neuveden

publisher: Svojtka&Co.

3.8 / 5
27 %
Od Mekky motorkářů v Norsku až po dechberoucí serpentiny v Dolomitech, tato kniha přináší ty nejlepší motorkářské trasy po Evropě sebrané pěkně dohromady. Jedno- i vícedenní trasy vás zavedou na nejkrásnější místa mezi Severním mysem a pobřežím Středozemního moře, kolem fjordů a vodopádů, k horským jezerům a vyhlídkám, přes historická města a malebné vesničky. Přesné popisy tras, detailní mapy,

Sleva 27 % z běžně ceny 799 Kč

Naše cena: 583 Kč

Skladem

Toulavá kamera 30

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál,Marek Podhorský,Iveta Toušlová

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
12 %
Další díl knižní verze populárního televizního pořadu Toulavá kamera s tipy na výlety po celé České republice. I v době uzavřených hranic můžete poznávat krásy naší vlasti. Jubilejní 30. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje padesát reportáží doplněných fotografiemi, mapami a praktickými informacemi. Vydejte se pěšky nebo na kole po naučných stezkách, na hrady a zámky nebo si prohlédnout

Sleva 12 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Zmizelé Orlické hory

Autor: Jiří Mach

publisher: Víkend

4.3 / 5
27 %
Vydejte se na cestu po zmizelých Orlických horách a jejich podhůří. Je krásná, plná zajímavostí a dobrodružství poznání. Kniha přináší příběhy z dávno minulých časů, zejména co zajímavého v tomto krásném kraji bylo a v průběhu věků, zejména v posledním století, zmizelo. Líčí osudy zaniklých skláren, hamrů, mlýnů, tkalcoven, důlních děl, či zaniklou slávu orlickohorského skla. Najdete zde příběhy

Sleva 27 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 240 Kč

Skladem

Nebe nad Jemenem - V jihozápadní Asii s Lékaři bez hranic

Autor: Tomáš Šebek

publisher: Paseka

3.8 / 5
19 %
Odjet jako chirurg na misi s Lékaři bez hranic neznamená jen vracet vyhřezlá střeva zpátky do břicha. I přes každodenní hřmění střelby, všudypřítomnou hrozbu cholery, operace těžce postřelených dětí a nedostatek spánku se Tomáš Šebek na své jemenské misi snaží pozorovat běžný život, který se skrývá pod tímto válečným závojem. Jak se žije muslimským lékařkám? Jaké lidské příběhy se ukrývají za

Sleva 19 % z běžně ceny 289 Kč

Naše cena: 234 Kč

Skladem

Toulky krajem Orlických hor

Autor: Jiří Mach

publisher: Víkend

4.5 / 5
27 %
Tato knížka je pozvánkou do kraje Orlických hor. Do míst, která nepatří k nejznámějším turistickým cílům, jimiž procházejí každoročně statisíce lidí. Ale do míst, která mají svého osobitého genia loci, kterého stojí za to poznat, protože každého, kdo tato místa navštíví, dokážou něčím obohatit. Je v nich obsažen kus dějin naší země, historie, kterou bychom měli znát. Seznámíte se zde s příběhy,

Sleva 27 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 240 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
21 %
Letenka do Tokia za 6.500 Kč? Levná doprava po zemi? Kvalitní a cenově dostupné ubytování? S touto knihou žádný problém! Autor, zkušený cestovatel, vám předá své know-how, díky kterému objevíte novou dimenzi cestování, a svět se před vámi otevře dokořán. Kniha je určena jak pro ty, kdo chtějí zkusit něco jiného než zájezd s cestovkou, tak i zkušenějším světoběžníkům - neboť sedm základních

Sleva 21 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 181 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 20

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
12 %
Turistickou sezonu 2015 nastartuje jubilejní dvacátý díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. Dvacáté pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a praktickými informacemi. Kniha vznikla ve spolupráci nakladatelství freytag & berndt a České televize.

Sleva 12 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem