Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Zobrazují se produkty s dostupností Skladem, Skladem u dodavatele, Předprodej. Zobrazit vše včetně nedostupných produktů.

Tři měsíce v Barceloně

Autor: Gebrian Adam

publisher: Universum

3.9 / 5
20 % 50 % sleva na 2. titul
66 míst, pro jejichž návštěvu nejspíš neexistuje žádný vážný důvod, což ale neznamená, že nejsou zajímavá. Architekt Adam Gebrian vyrazil se svou ženou Markétou a synem Filipem v roce 2018 na tři měsíce do Barcelony. Filipovi tehdy byly přesně 2 roky a 3 měsíce. To, co tam spolu zažili, je předmětem této knihy. Rozhodně nejde o průvodce historií, či architekturou Barcelony. Není to ani

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Severní stezka - Českem od západu k východu

Autor: Hocek Jan

publisher: Universum

4.1 / 5
20 % 50 % sleva na 2. titul
První ucelená trasa pro pěší i pro cyklisty postupuje napříč celou zemí! Severní stezka vede severními pohraničními horami mezi nejzápadnějším a nejvýchodnějším bodem České republiky. Cestovatel Jan Hocek absolvoval celou trasu, uvědomil si, že 1 000 km není zas tak moc, a vnímal měnící se krajinu, architekturu, nářečí, nabídku jídel nebo třeba i piv. Knihu můžete využít mnoha způsoby – jako

Sleva 20 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 359 Kč

Skladem

Dva měsíce v Lisabonu

Autor: Gebrian Adam

publisher: Universum

3.8 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
69 kapitol o stovkách míst, pro jejichž návštěvu nejspíš neexistuje žádný vážný důvod, což ale neznamená, že se na nich nemůžete cítit skvěle. V dubnu 2019 se architekt Adam Gebrian vydal se svou ženou Markétou a tříletým synem Filipem do Lisabonu. Z této cesty vznikl textový a obrazový záznam zachycující zážitky otce a syna, toulání se městem a pobyt v něm, který svým formátem následuje

Sleva 18 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 286 Kč

Skladem

Mezi světy

Autor: Výborná Lucie

publisher: Universum

3.9 / 5
20 % Sleva 50 % sleva na 2. titul
Pravidelně ji slýcháte z rozhlasu, její hlas je s vámi už desítky let, v autě na cestách, v kanceláři nebo třeba i ráno v koupelně. Do toho si občas odskočí na moderování v televizi nebo natáčí svá extrémní interview. To je ale jen jeden svět Lucie Výborné. V tom druhém světě fouká ostrý vítr, zebe sníh a Lucie daleko za hranicemi všednosti a komfortní zóny zažívá opravdovou radost. MEZI SVĚTY je

Sleva 20 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 396 Kč

Skladem

151 dní Pacifickou hřebenovkou - Dobrodružství Holky s bucket listem

Autor: Kutrová Lucie

publisher: Universum

3.8 / 5
14 % Sleva 50 % sleva na 2. titul
Lucie je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, a holka, která se rozhodla projít Pacific Crest Trail, dle spousty lidí nejnáročnější dálkovou pěší trasu na světě, vedoucí z Kalifornie přes Oregon a Washington až ke kanadským hranicím (4 300 km). A povedlo se jí to. A přežila to. A že to párkrát bylo o vlásek. A ve své knize nepíše jen o tom, jaké to bylo, jít

Sleva 14 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 308 Kč

Skladem

151 dní po evropských stezkách

Autor: Kutrová Lucie

publisher: Universum

4.1 / 5
14 % 50 % sleva na 2. titul
Další kniha úspěšné autorky, ale hlavně cestovatelky Lucie Kutrové je tady! Po návratu z Pacifické hřebenovky v Americe se rozhodla prozkoumat a přiblížit vám spoustu nádherných tras a stezek, které máme přímo pod nosem. Tentokrát vás čeká cestopis po evropských trailech, ale také putování životem holky, které hory, láska a bucket list změnily život. Nečekejte jen tu krásnou stránku, Lucie je

Sleva 14 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 342 Kč

Skladem

100 nejhezčích výletů po Čechách a Slovensku

Autor: Hocek Jan

publisher: Universum

3.7 / 5
20 % 50 % sleva na 2. titul
Nechte se inspirovat knihou plnou fotografií a vydejte se na stovku jednodenních výletů do nejkrásnějších oblastí České republiky a Slovenska. Výběr jednotlivých kapitol knihy nabízí pestrou mozaiku krajinných a přírodních krás, ročních období i stylů cestování. Vydat se můžete na pěší výstupy na vyhlídkové vrcholy, na kole projedete rovinatější a mírně zvlněné oblasti, na kanoi nebo kajaku

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Alpami na kole - 35 tras – Rakousko, Švýcarsko, Itálie, Slovinsko

Autor: Zárybnická Alena

publisher: Universum

4.1 / 5
20 % 50 % sleva na 2. titul
Populární televizní meteoroložka Alena Zárybnická vás překvapí. Je také velmi zdatnou turistkou. Na kole podnikla výlety po Alpách a zaznamenala nejen inspirativní trasy, ale podává i informace o lokálních zajímavostech, tradicích či jídle. Vše doprovázejí úchvatné fotografie.

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Štěchovický poklad – konec legend

Autor: Mareš Jaroslav V.

publisher: Universum

4.3 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
Proč se za desítky let nepodařilo najít slavný štěchovický poklad? Protože romantický příběh o bednách plných zlata je falešná stopa a největší lež Třetí říše. Existují důkazy, že tajemný vlak plný zlata do Štěchovic doputovat nemohl. Odhrňme spolu nános legend, vymyšlených nacisty i samotnými hledači. Objevme neznámou kapitolu dějin, ve které chtěli nacisté vyrobit nejstrašnější zbraň, jakou kdy

Sleva 18 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 294 Kč

Skladem

Českem od severu k jihu - Stezka středozemím

Autor: Hocek Jan

publisher: Universum

4.9 / 5
19 % Novinka 50 % sleva na 2. titul
Další ze série dálkových tras České republiky Via Czechia je na světě. Známý cestovatel Jan Hocek, zakladatel Severní a Jižní stezky, které spolu tvoří ucelenou trasu kolem naší vlasti, se tentokrát vydal napříč středozemím, tedy od našeho nejsevernějšího bodu po bod nejjižnější. Vznikla tak přes 600 kilometrů dlouhá trasa pro pěší i cyklisty vedoucí podél toků řek, přes kopcovité úseky i mezi

Sleva 19 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 402 Kč

Skladem

Nejhezčí dobrodružné výpravy po Česku a Slovensku

Autor: Hocek Jan

publisher: Universum

3.9 / 5
19 % Sleva 50 % sleva na 2. titul
Nejhezčí dobrodružné výpravy po Česku a Slovensku •Přes 1600 km pěšky, na kole, lodí i na lyžích •Jednodenní výlety s dětmi i výpravy pro dobrodruhy •Příroda deseti národních parků a šestnácti chráněných oblastí •Profesionální a panoramatické fotografie •Barevné mapy s výškovými profily a praktické informace •Gastrotipy a místní zajímavosti V této knize plné fotografií a zajímavého

Sleva 19 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 405 Kč

Skladem

Výlety pro každého po Čechách

Autor: Paulík Ivo

publisher: Universum

4 / 5
35 %
Inspirativní výlety po krásách Čech. Naleznete zde trasy jak pro rodiny s dětmi, tak zdatnější dospělé. Kromě základního popisu je každý výlet doplněn mapou, informacemi o trase, možnostmi občerstvení a odkazuje na kulturní i přírodní zajímavosti. V terénu se můžete nechat vést moderní navigací a trasu si do ní stáhnout prostřednictvím QR-kódu.

Sleva 35 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 213 Kč

Skladem

Poslední zapálí vesnici - Válka v Náhorním Karabachu

Autor: Kolektiv autorů - Klicperová Lenka,Kutilová Markéta

publisher: Universum

5 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
27. září 2020 zaútočil Ázerbájdžán podpořený Tureckem na oblast Náhorního Karabachu, enklávu, kterou posledních 30 let kontrolovala Arménie. Válka měla být blitzkrieg, přesto se Arméni dokázali bránit 44 dní. Kruté boje, které vojáci popsali jako masakr, zastavilo příměří zprostředkované Ruskem. Válka si vyžádala kolem 10 000 mrtvých vojáků na obou stranách konfliktu a 146 mrtvých civilistů.

Sleva 18 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 245 Kč

Skladem

Nejhezčí túry světa

Autor: Hocek Jan

publisher: Universum

4 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
Prostřednictvím této knihy vás zveme do nejhezčích oblastí celého světa, které lze projít pěšky. Spolu s autorem budete prožívat dobrodružství v kraji plném medvědů, stoupat k nejvyšší hoře světa, putovat tropickými pralesy, či zdolávat aktivní vulkány. Na více než třech stovkách profesionálních fotografií můžete obdivovat pestrost a krásu nejzapadlejších koutů naší planety, které civilizace

Sleva 18 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Putování za zvířaty

Autor: Paličková Kamila

publisher: Universum

4 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
V rukou držíte knížku o Africe nejen jako o světadílu, ale hlavně o genocidě zvířat, která jsou často symbolem tohoto kontinentu. Kontinentu, z nějž vzešel člověk a kde vznikla i nejstarší civilizace v historii planety Země. Autorka této knihy se žene na druhý konec světa s vírou a přesvědčením, že ho změní, a motivuje své čtenáře k tomu, aby přestali danou problematiku přehlížet. Vydejte se na

Sleva 18 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 294 Kč

Skladem

S Japonskem v srdci: Dobrodružné setkání s duchem Japonska

Autor: Vačkář Martin

publisher: Universum

5 / 5
18 % Novinka 50 % sleva na 2. titul
Odhalte krásu Japonska očima našeho předního japanologa, publicisty, překladatele a tlumočníka z japonštiny Martina Vačkáře. Přeneste se v jeho knize do Země vycházejícího slunce na konci šedesátých let 20. století, kdy byla tamější společnost stále ještě velmi zakořeněna ve své tradiční minulosti, ale zároveň už otevírala náruč překotné modernizaci, tak typické pro současné Japonsko. Příběhy,

Sleva 18 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

publisher: Universum

3.6 / 5
20 % Sleva 50 % sleva na 2. titul
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Hory shora

Autor: Kolektiv autorů - Tabášek Arnošt,Jaroš Radek

publisher: Universum

3.1 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
Úspěšný horolezec Radek Jaroš dosáhl jako první Čech a patnáctý člověk v historii vůbec „koruny Himálaje“, tedy zdolal všech 14 osmitisícovek bez použití kyslíku. V knize Hory shora se shrnují jeho úspěchy do roku 2006, kdy pokořil prvních šest osmitisícových hor, čímž se přiblížil polovině. Od roku 1998, kdy jako druhý Čech bez použití kyslíku zdolal vrchol Mount Everestu, se této metě

Sleva 18 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Pálivé Mexiko: Indiánkou po moravsku

Autor: Kolektiv autorů - Hrabica Zdeněk,Mora Míla

publisher: Mostex-Import-Export

4.9 / 5
17 %
Autorka Míla Mora spou s ostříleným publicistou Zdeňkem Hrabicou vtipně zpracovala své osobní zážitky a znalosti o Mexiku do půvabné knížky plné zajímavých postřehů a informací, vlídného humoru, indiánské moudrosti, rčení a originálnich receptů. Malířka, Čechoaustralanka, Svatava Niall – Opletalová knihu vyšperkovala sugestivními barevnými ilustracemi. Libor Boček dovedl graficky dílo k

Sleva 17 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 249 Kč

Skladem

Lexikon tajemných míst

Autor: Bílek Jiří

publisher: Universum

2.9 / 5
18 % 50 % sleva na 2. titul
Naše vlast patří nejen k nejkrásnějším místům na světě, ale díky své dlouhé a bohaté historii také k nejpodivnějším, nejtajemnějším a nejzáhadnějším. V průběhu věků se událo mnohé, co podle záhadologů a psychotroniků zanechalo svůj pozitivní či negativní otisk. Nejde jen o lidové pověsti a báje, často připomínající pohádky, které však přesto mohou mít kdesi v pozadí „zrnko pravdy“, ale rovněž o

Sleva 18 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 294 Kč

Skladem