Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Nejprodávanější v této kategorii

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Liška, Jan Révai, Hynek Bernard

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
20 % Novinka
Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí španělsky, i z toho, že dostali šanci o tom všem teď napsat svoji velkou knihu.

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová, Markéta Kutilová

publisher: Universum

0 / 5
20 % Novinka Doprava zdarma
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Toulavá kamera 27

Autor: Kolektiv autorů - Iveta Toušlová, Josef Maršál, kol.

publisher: FreytagBerndt

0 / 5
19 % Novinka
Jak je již zvykem, v předvánočním čase vychází další díl knižní verze populárního televizního pořadu jubilejní Toulavá kamera č.27. Knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 27. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních

Sleva 19 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 242 Kč

Skladem u dodavatele

Do světa - Cestujte chytře, levně a často - Cestujte chytře, levně a často

Autor: Hana Machalová

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
26 % Předprodej
Hana Machalová boří mýty o tom, že cestování je drahé, časově náročné a nebezpečné. I při zaměstnání, rodině a životě na vzdáleném venkově obletěla sedmkrát zeměkouli. Vede populární přednášky na téma levného cestování po celé České republice a dodává kuráž lidem, kterým brání překážky běžného života v plnění jejich cestovatelských snů. Na facebookových stránkách www.facebook.com/snadnodosveta

Sleva 26 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 243 Kč

Předobjednávka

Ladislav Zibura: Sebrané pěškopisy (trojbox)

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
20 % Doprava zdarma
Rádi objevujete a sníte o dalekých cestách? Vydejte se za svobodou ve společnosti Ladislava Zibury. Mladý autor chodí pěšky světem, tráví čas s hodnými lidmi a pátrá po dobrodružství. Své cesty líčí s nadsázkou, humorem a nakažlivým optimismem. Ziburovy knihy jsou díky tomu svědectvím o půvabu svobody a kráse života na cestách. Zasněte se u nich a nechte si vyprávět příběhy ze světa

Sleva 20 % z běžně ceny 890 Kč

Naše cena: 712 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.3 / 5
26 %
Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a mladý dobrodruh důvěrně poznává kulturu plnou pohostinnosti, rozhodných slov a nostalgie po sovětských časech.

Sleva 26 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Zmizelá Praha: Nevěstince a nevěstky

Autor: Kolektiv autorů - Radim Kopáč, Josef Schwarz

publisher: Paseka

3.8 / 5
20 %
Publikace představuje zaniklé prostředí křivolakých pražských uliček, honosných i špinavých hampejzů, pochybných náleven, barů a šantánů, ale i soukromých bytů, ve kterých se ženy nejrůznějšího věku nabízely svým klientům. Přibližuje také polosvět pasáků a kuplířů, ale i snahy těch, kteří s tímto sociálním problémem bojovali. I když prostituce v Praze bujela už od středověku, obrazový materiál v

Sleva 20 % z běžně ceny 360 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem u dodavatele

Bedekr: Francie

Autor: Šimon Tatíček

publisher: EDICE ČT

0 / 5
26 %
Diváky oblíbený, zábavný cestopis s konkrétními radami a tipy pro cestovatele přichází opět v knižní podobě! Moderátoři Michaela Maurerová a Petr Rajchert zprostředkují divákovi osobní zážitky okořeněné situačním humorem a současně ukazují, jak v dané lokalitě strávit čas co nejefektivněji. Pořad České televize BEDEKR se vydal tentokrát do země, která láká nejen svou historií, ale i

Sleva 26 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Už se vaří, má panenko!

Autor: Matěj Forman

publisher: PLUS

0 / 5
20 % Novinka
Na svých cestách potkal Matěj Forman, jeden z kapitánů divadelní lodi Tajemství, výtvarník a scénograf, řadu lidí. Někteří s ním zasedli u jednoho stolu. A někteří jej nechali vstoupit až k sobě do kuchyně. To je odedávna považováno za gesto velké důvěry, protože kuchyň tvoří srdce každého domova. Díky kresbám, na nichž Matěj Forman přímo během vaření zachytil domácí receptury, a díky fotografiím

Sleva 20 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 399 Kč

Skladem

Neuvěřitelně uvěřitelné příhody z hor - Jednou jsi nahoře, většinou dole - Jednou jsi nahoře,…

Autor: Martin Úbl

publisher: CPress

0 / 5
20 %
Když k Martinovi přišla nepálská sestřička, aby mu píchla morfium, pocítil obrovskou úlevu. S hrůzou si uvědomil, že tuto úlevu necítí díky tomu, že je to všechno za ním, ale z prostého faktu, že už ho konečně nebude léčit PJ, který si pod slovem hygiena představoval půl litru slivovice. Pozor! Nečtěte tuto knihu, pokud: * si nepamatujete, kdy jste se naposledy zasmáli; * berete se příliš vážně;

Sleva 20 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

Stingl Miloslav - Biografie cestovatelské legendy

Autor: Adam Chroust

publisher: Jota

3.9 / 5
30 %
152 navštívených zemí, 14 cest kolem světa, 43 knih ve 240 vydáních, 17 milionů prodaných knih a desítky tisíc dokumentů, fotografií a archiválií.? Neuvěřitelný životní příběh cestovatele a indiánského náčelníka Miloslava Stingla. První autorizovaná biografie cestovatelské legendy Miloslava Stingla.

Sleva 30 % z běžně ceny 1 298 Kč

Naše cena: 909 Kč

Skladem u dodavatele

Couchsurfing v Rusku - Aneb jak jsem málem začal rozumět Putinovi

Autor: Stephan Orth

publisher: Nakladatelství Kazda

3.2 / 5
30 %
Prvni kniha o Rusku bez medvědů a balalajek!

Sleva 30 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 244 Kč

Skladem

Dominika na cestě Jižní Amerikou

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

4.5 / 5
26 %
10 měsíců, 8 zemí, 11 237 kilometrů, 5 píchnutí, 2 návštěvy nemocnice, 1 pád, 1 přepadení, 1 porucha, 1 opravený zub a nekonečno zážitků. Metr a půl vysoká Dominika s ještě menší motorkou se vydává sama napříč Jižní Amerikou. Setkává se s padouchy, sněhem i rozzuřenými psy, zažívá poruchu motorky i pobyt v nemocnici, ale pořád pokračuje, až to všechno po desíti měsících dobře dopadne.

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 258 Kč

Skladem

Vždy je cesta aneb Ztracený bílý muž a pochroumaný pes napříč kontinenty

Autor: Jan Drobný

publisher: Brána

4.5 / 5
29 %
Příběh o překonávání překážek nejen na cestách, plný životních okamžiků, dobrodružství i nečekaných situací dvou parťáků: HONZY a psa TEKYHO, kterého se Honza kdysi již jako pochroumaného ujal. Jejich poselství je především o schopnosti i v složitých situacích nahlížet na věci z různých úhlů a neztrácet humor, klid a rozvahu. Ukázat i odlišná místa a autentický život v naprosto

Sleva 29 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 248 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 24

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Ivera Toušlová, Josef Maršál

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
19 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 19 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 226 Kč

Skladem u dodavatele

40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
26 %
Ladislav Zibura na pěší poutě vyráží už od svých osmnácti let. Hvězdou poutnického světa se ale stal až v roce 2015, kdy se o jeho příběh začala zajímat média. Na rozdíl od duchovně zaměřených autorů, pouť vnímá především jako jízdu v kerouacovském stylu. Jeho kniha je pozoruhodnou kombinací nadsázky a vtipu, které střídají častá zamyšlení nad vážnými tématy. Hlavním motivem je zde autorova pouť

Sleva 26 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Saudade – Na kole a v kajaku kolem světa

Autor: Matěj Balga

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Na začátku byla jedna dívka, zlomené srdce, vážná nemoc a kolo z bazaru. Psal se říjen 2014, když Matěj Balga vybral osm set dolarů a vydal se hledat ztracenou lásku a léčit své rány tam, kde ožívají romány Jacka Kerouaca a kde dny začínají dříve. Hedvábnou stezkou projel Evropou a Asií, pracoval v čínském baru, projel pod polární září Aljašky a Yukonu, stal se bezdomovcem v San Franciscu,

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 258 Kč

Skladem u dodavatele

Atlas Obscura

Autor: Kolektiv autorů - Joshua Foer, Dylan Thuras, Ella Morton

publisher: CPress

0 / 5
20 % Doprava zdarma
Je čas vylézt z ulity a vyrazit po nevyšlapaných cestičkách. Vydejte se za zázraky přírody, bizarními lidskými a přírodními výtvory i na tajemná místa po celém světě! Vaší příští destinací může být třeba kulovitý mikrostát – republika Kugelmugel, himálajské jezero plné lidských koster, chrám Churenji se sebemumifikovanými mnichy, hotel Downtown, kde si můžete nechat namíchat, pokud budete dost

Sleva 20 % z běžně ceny 1 190 Kč

Naše cena: 952 Kč

Skladem

Italské jednohubky

Autor: Marta Kučíková

publisher: Mladá fronta

4.4 / 5
20 %
Vlídné a humorné postřehy ze života domorodců z podhůří italských Dolomit očima české Marty. Proč jsou italští staříci stále frajeři a jejich osmdesátileté manželky upravené šťabajzny?

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém, Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
19 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 19 % z běžně ceny 1 349 Kč

Naše cena: 1 093 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 22

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Marek Podhorský, Toušlová Iveta

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
19 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 19 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 226 Kč

Skladem u dodavatele

Pivandr Ústeckým a Libereckým krajem

Autor: Kryštof Materna

publisher: SUSA

0 / 5
26 %
Co je to Pivandr? Je to nasnadě, je to pouť, dobrodružství, vandr, cesta probouzející žízeň a přirozeně končící příjemným posezením u piva.

Sleva 26 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 89 Kč

Skladem u dodavatele

Bedekr: Francouzské klenoty

publisher: EDICE ČT

0 / 5
26 %
Poznejte všechny krásy Francie, navštivte věhlasné památky a přírodní scenérie, ale vydejte se i do těch nejodlehlejších míst, která vás určitě nejen okouzlí, ale i překvapí. Tentokrát s Míšou Maurerovou a Martinem Písaříkem. Bedekr vychází ze stejnojmenného televizního cyklu a navazuje na předešlou řadu. Nabízí konkrétní rady, tipy, vychytávky a doporučení, jak strávit čas co nejefektněji. Jižní

Sleva 26 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem u dodavatele

Malá Toulavka - Toulavá kamera pro děti

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Martin Poláček, Iveta Toušlová

publisher: Freytag & Berndt

0 / 5
19 %
Navštivte dvacet tajemných míst naší vlasti. Zatímco pro dospělé představuje knižní vydání televizního pořadu Toulavá kamera vítaného pomocníka při cestách naší vlastí, na malé tuláky se dosud tak trochu zapomínalo. Česká televize a nakladatelství freytag & berndt se tento handicap rozhodly napravit a pro dětského čtenáře připravily jedinečnou publikaci, u níž se děti rozhodně nudit nebudou.

Sleva 19 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem