Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Nejprodávanější v této kategorii

151 dní Pacifickou hřebenovkou - Dobrodružství Holky s bucket listem

Autor: Lucie Kutrová

publisher: Universum

4 / 5
20 %
Lucie je holka, která si plní přání, holka, která je odhodlaná jít za svým snem, a holka, která se rozhodla projít Pacific Crest Trail, dle spousty lidí nejnáročnější dálkovou pěší trasu na světě, vedoucí z Kalifornie přes Oregon a Washington až ke kanadským hranicím (4 300 km). A povedlo se jí to. A přežila to. A že to párkrát bylo o vlásek. A ve své knize nepíše jen o tom, jaké to bylo, jít bez

Sleva 20 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 287 Kč

Skladem

Ve válce - Příběhy obyčejných lidí z Iráku a Sýrie

Autor: Kolektiv autorů - Lenka Klicperová, Markéta Kutilová

publisher: Universum

5 / 5
20 % Doprava zdarma
Příběhy obyčejných lidí, kterým vstoupila do života válka na území Sýrie a Iráku. Příběhy lidí, kterým válka vzala vše, ale i lidí, kteří z ní vyšli posílení. Příběhy statečných žen, jako je Bafrín, dvacetiletá dívka, která poslední tři roky strávila se zbraní v ruce a podílela se na osvobození Rakky, bašty IS. Příběhy rodin, kterým válka vzala vše. Jako rodiny Révan, kterou unesli islamisté a

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Sí, vole! - Vandráci na cestě Střední Amerikou

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Liška, Jan Révai, Hynek Bernard

publisher: BIZBOOKS

3.3 / 5
20 %
Mozaika deníků třech Vandráků, co cestujou po Střední Americe, točí o tom dokument a plní si sen. Potkávají lidi, divokou přírodu, dávný časy a sami sebe. Jsou špinavý, šťastný, protivný a občas je jim smutno, ale ze všeho nejvíc se smějou a dělají si ze všeho legraci. Ze sebe, z toho, jak padají, nerozumí španělsky, i z toho, že dostali šanci o tom všem teď napsat svoji velkou knihu.

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

4.3 / 5
20 %
Po dvojici bestsellerů přichází Ladislav Zibura s novým dobrodružstvím – tentokrát se vydává do Arménie, Gruzie a Náhorního Karabachu. Princ Ládík putuje po těch nejzapadlejších vesnicích, aby mohl naslouchat příběhům místních a načerpat něco z jejich moudrosti. Alkohol teče proudem a mladý dobrodruh důvěrně poznává kulturu plnou pohostinnosti, rozhodných slov a nostalgie po sovětských časech.

Sleva 20 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Italské jednohubky

Autor: Marta Kučíková

publisher: Mladá fronta

4.3 / 5
20 %
Vlídné a humorné postřehy ze života domorodců z podhůří italských Dolomit očima české Marty. Proč jsou italští staříci stále frajeři a jejich osmdesátileté manželky upravené šťabajzny?

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Dotknout se nebe - Zápisky Marouška blázna

Autor: Marek Holeček

publisher: CPress

4.3 / 5
20 %
365 dní. Jedním slovem byl to kalup! Křižoval jsem vzduchem mezi kontinenty a horstvy naší malebné planety jak stěhovavý dravec bez hnízda. Deník se mi rychle zaplňoval řádky zachycujícími pestrost dnů. Moje druhá knížka zaznamenává dvanáct měsíců úpisu s ďáblem. Popisuji zde mimo jiné čtyři horolezecké expedice. Za prvé dokončení prvovýstupu na osmitisícový Gasherbrum I. neboli Krásnou horu,

Sleva 20 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Barvy země

publisher: Freytag & Berndt

4.3 / 5
13 %
Exkluzivní kniha Barvy země přináší zcela jedinečné přírodní snímky ze všech kontinentů planety Země. Zachycuje ohromnou barevnou škálu, kterou tu Matka příroda za miliony let vyčarovala – od smaragdově zelených korálových moří přes temně oranžové horoucí pouště, rudé skály, tajemné černé krátery, růžová či sirnatě žlutá jezera až po pestré útulné lesy. Každá panoramatická fotografie je sama o

Sleva 13 % z běžně ceny 2 490 Kč

Naše cena: 2 166 Kč

Skladem u dodavatele

Moje Pacifická hřebenovka

Autor: Monika Benešová

publisher: Motto

5 / 5
20 %
Na Pacifickou hřebenovku se ročně vydá 3000 lidí, ale dokončí ji jen 180 z nich. Monika patří mezi ně. A to byla ještě před nedávnem bledou pacientkou s vážnými zdravotními potíži a psychickými problémy. Přesto se rozhodla změnit život a splnit si sen – projít pěšky celou Ameriku. Postavila se nemoci, poušti, omrzlinám, medvědům i pumám, které potkávala, když putovala sama divočinou. Pacifická

Sleva 20 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Tajemství indiánských pyramid

Autor: Miloslav Stingl

publisher: Jota

5 / 5
24 %
Podivuhodný kamenný svět dávných Mayů v kultovním vyprávění legendy českého cestopisu.

Sleva 24 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 264 Kč

Skladem

Tomík na cestách - Tuktukem z Bagkoku až domů

Autor: Vejmola Tomáš

publisher: CPress

5 / 5
24 %
Neohrožený dobrodruh, milovník sýrů a tuk-tuků vypráví o své bláznivé cestě z Bangkoku až domů na Moravu.“ Dopravní prostředek si vybral vskutku netradiční – tuk-tuk starý 35 let, který si pořídil v Thajsku. Odtud vyrazil přes Myanmar, Indii, Nepál, Írán, Turecko a další země, dokud po 13 000 kilometrech nedorazil do roka a do dne do České republiky. O výjimečné zážitky a neuvěřitelné situace

Sleva 24 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 227 Kč

Skladem

Dominika na cestě Jižní Amerikou

Autor: Dominika Gawliczková

publisher: CPress

4.5 / 5
20 %
10 měsíců, 8 zemí, 11 237 kilometrů, 5 píchnutí, 2 návštěvy nemocnice, 1 pád, 1 přepadení, 1 porucha, 1 opravený zub a nekonečno zážitků. Metr a půl vysoká Dominika s ještě menší motorkou se vydává sama napříč Jižní Amerikou. Setkává se s padouchy, sněhem i rozzuřenými psy, zažívá poruchu motorky i pobyt v nemocnici, ale pořád pokračuje, až to všechno po desíti měsících dobře dopadne.

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Kolem světa za 50 let

Autor: Albert Podell

publisher: Eugenika

5 / 5
18 %
Text této knihy zahrnuje vše – dobrodružství, katastrofy, humor, moudrá slova, nesmírně zajímavá fakta, příběhy úžasných lidí, vnímavé postřehy, historii, geografii, kulturu, politiku i množství vtipných historek a úvah.

Sleva 18 % z běžně ceny 368 Kč

Naše cena: 302 Kč

Skladem

Himálajský deník

Autor: Liba Švrčinová-Cunnings

publisher: Epocha

4 / 5
24 %
To hory samy si vybírají mezi lidmi, kdo bude patřit mezi jejich blízké, nikoliv naopak. Liba Švrčinová-Cunnings takové štěstí má. Proto také svůj Himálajský deník snad ani nepíše, ale rovnou – tentokráte jen pro čtenáře – znovu žije. Vydáme se s ní do míst, před kterými se s úctou a obavami zastavují i pouhé naše představy. Na tolik potřebnou a všudypřítomnou odvahu se tu nijak zvlášť

Sleva 24 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 338 Kč

Skladem

Toulavá kamera 22

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Marek Podhorský, Toušlová Iveta

publisher: Freytag & Berndt

4.7 / 5
13 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 13 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 24

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Ivera Toušlová, Josef Maršál

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
13 %
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 13 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém, Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
13 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 13 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 861 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
20 %
Poznejte svět za minimum peněz!

Sleva 20 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 183 Kč

Skladem

Stingl Miloslav - Biografie cestovatelské legendy

Autor: Adam Chroust

publisher: Jota

3.9 / 5
24 %
152 navštívených zemí, 14 cest kolem světa, 43 knih ve 240 vydáních, 17 milionů prodaných knih a desítky tisíc dokumentů, fotografií a archiválií.? Neuvěřitelný životní příběh cestovatele a indiánského náčelníka Miloslava Stingla. První autorizovaná biografie cestovatelské legendy Miloslava Stingla.

Sleva 24 % z běžně ceny 1 298 Kč

Naše cena: 986 Kč

Skladem

Paříž - Co v průvodci nenajdete

Autor: Jan Šmíd

publisher: Gutenberg

3.8 / 5
24 %
Kde v Paříži bydlí Jean-Paul Belmondo nebo Gérard Depardieu, kde se točily známé filmy jako Amélie z Montmartru, Křidýlko nebo stehýnko, Fantomas či Velký šéf, kde najdete nejzajímavější restaurace a kavárny, místa, kam chodí známé osobnosti, a neobvyklý pohled na Notre-Dame, Montmartre, Eiffelovku a další pamětihodnosti – to vše nabízí unikátní kniha Paříž – Co v průvodci nenajdete. Téměř pět

Sleva 24 % z běžně ceny 479 Kč

Naše cena: 364 Kč

Skladem

Zmizelá Praha: Nevěstince a nevěstky

Autor: Kolektiv autorů - Radim Kopáč, Josef Schwarz

publisher: Paseka

3.8 / 5
20 %
Publikace představuje zaniklé prostředí křivolakých pražských uliček, honosných i špinavých hampejzů, pochybných náleven, barů a šantánů, ale i soukromých bytů, ve kterých se ženy nejrůznějšího věku nabízely svým klientům. Přibližuje také polosvět pasáků a kuplířů, ale i snahy těch, kteří s tímto sociálním problémem bojovali. I když prostituce v Praze bujela už od středověku, obrazový materiál v

Sleva 20 % z běžně ceny 360 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem

Zikmund 100 - Po stopách Zikmunda a Hanzelky

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vaňourek, Lukáš Socha

publisher: CPress

3.8 / 5
18 %
Dva mladí muži, Tomáš Vaňourek a Lukáš Socha, si plní svůj klukovský sen. Vydávají se po stopách asijské cesty Miroslava Zikmunda a Jiřího Hanzelky a dnešníma očima hledí na stejná místa, jako kdysi před šedesáti lety jejich slavní předchůdci. Fotí, natáčejí, baví se s lidmi a zjišťují, jak moc se svět změnil.

Sleva 18 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Klettersteigatlas Alpy

publisher: Freytag & Berndt

2.6 / 5
13 %
Rozšířené aktualizované vydání popisuje více než 900 tras zajištěných horských cest (ferrat a klettersteigů) v Alpách. Proti předchozímu vydání tak přibylo 200 zbrusu nových tras v rozlehlé oblasti táhnoucí se od Azurového pobřeží na západě až po Vídeňský les na východě. Kniha je rozdělena do 9 základních kapitol podle jednotlivých horských oblastí. U každé ferraty najdete stručný, ale

Sleva 13 % z běžně ceny 798 Kč

Naše cena: 694 Kč

Skladem u dodavatele

Couchsurfing v Rusku - Aneb jak jsem málem začal rozumět Putinovi

Autor: Stephan Orth

publisher: Nakladatelství Kazda

3.3 / 5
24 %
Prvni kniha o Rusku bez medvědů a balalajek!

Sleva 24 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 265 Kč

Skladem

Myslet srdcem - Psychedelická cesta Latinskou Amerikou

Autor: Jitka Juliet Navrátilová

publisher: Práh

0 / 5
20 % Novinka
Když Jitka onemocní vážnou autoimunitní nemocí, řeší to neortodoxně. Místo lékařů poslechne hlas svého srdce, který ji nabádá ukončit dlouholetý partnerský vztah, opustit domov a odjet sama do Latinské Ameriky vyléčit se s pomocí místní prastaré medicíny. Její příběh je o dvou cestách. Dobrodružné cestě, která ji vede amazonským pralesem, horami, pouští a pobřežím po celém latinskoamerickém

Sleva 20 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem