Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Skladem

Nebe nad Jemenem - V jihozápadní Asii s Lékaři bez hranic

Autor: Tomáš Šebek

publisher: Paseka

3.5 / 5
20 % Novinka
Odjet jako chirurg na misi s Lékaři bez hranic neznamená jen vracet vyhřezlá střeva zpátky do břicha. I přes každodenní hřmění střelby, všudypřítomnou hrozbu cholery, operace těžce postřelených dětí a nedostatek spánku se Tomáš Šebek na své jemenské misi snaží pozorovat běžný život, který se skrývá pod tímto válečným závojem. Jak se žije muslimským lékařkám? Jaké lidské příběhy se ukrývají za

Sleva 20 % z běžně ceny 289 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem u dodavatele

Třetí Everest

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Bém, Rudolf Švaříček

publisher: Freytag & Berndt

5 / 5
24 %
Výpravná publikace plná překvapení pro čtenáře poutavě popisuje osudy expedice Everest 2007. Hlavní část knihy tvoří kapitola Everest, kterou se prolínají příběhy Pavla Béma a Rudolfa Švaříčka o výstupu na nejvyšší horu světa. Další kapitoly jsou věnovány čtyřem zemím, které leží na svazích Himálaje – Nepálu, Tibetu, Bhútánu a Indii. Unikátní publikaci doplňuje nepřeberné množství barevných

Sleva 24 % z běžně ceny 990 Kč

Naše cena: 752 Kč

Skladem

Cestikon - 7 pravidel pro chytré a levné cestování

Autor: Václav Papoušek

publisher: CPress

4 / 5
24 %
Poznejte svět za minimum peněz!

Sleva 24 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 174 Kč

Skladem

Toulavá kamera 22

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Marek Podhorský, Toušlová Iveta

publisher: Freytag & Berndt

4.7 / 5
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. Pojďte se dotknout nebes a zažít pořádný adrenalin na Stezce v oblacích poblíž Králického Sněžníku, podívat se na

Sleva 10 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 251 Kč

Skladem

Barvy země

publisher: Freytag & Berndt

4.3 / 5
Exkluzivní kniha Barvy země přináší zcela jedinečné přírodní snímky ze všech kontinentů planety Země. Zachycuje ohromnou barevnou škálu, kterou tu Matka příroda za miliony let vyčarovala – od smaragdově zelených korálových moří přes temně oranžové horoucí pouště, rudé skály, tajemné černé krátery, růžová či sirnatě žlutá jezera až po pestré útulné lesy. Každá panoramatická fotografie je sama o

Sleva 10 % z běžně ceny 2 490 Kč

Naše cena: 2 241 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 24

Autor: Kolektiv autorů - Marek Podhorský, Ivera Toušlová, Josef Maršál

publisher: Marek Podhorský;Iveta Toušlová

5 / 5
S novou turistickou sezonou je tu i další zbrusu nový díl Toulavé kamery, knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 24. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních padesát reportáží, doplněných fotografiemi, mapami a

Sleva 10 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 251 Kč

Skladem

Stingl Miloslav - Biografie cestovatelské legendy

Autor: Adam Chroust

publisher: Jota

3.9 / 5
40 %
152 navštívených zemí, 14 cest kolem světa, 43 knih ve 240 vydáních, 17 milionů prodaných knih a desítky tisíc dokumentů, fotografií a archiválií.? Neuvěřitelný životní příběh cestovatele a indiánského náčelníka Miloslava Stingla. První autorizovaná biografie cestovatelské legendy Miloslava Stingla.

Sleva 40 % z běžně ceny 1 298 Kč

Naše cena: 779 Kč

Skladem

Zmizelá Praha: Nevěstince a nevěstky

Autor: Kolektiv autorů - Radim Kopáč, Josef Schwarz

publisher: Paseka

3.8 / 5
20 %
Publikace představuje zaniklé prostředí křivolakých pražských uliček, honosných i špinavých hampejzů, pochybných náleven, barů a šantánů, ale i soukromých bytů, ve kterých se ženy nejrůznějšího věku nabízely svým klientům. Přibližuje také polosvět pasáků a kuplířů, ale i snahy těch, kteří s tímto sociálním problémem bojovali. I když prostituce v Praze bujela už od středověku, obrazový materiál v

Sleva 20 % z běžně ceny 360 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem u dodavatele

Paříž - Co v průvodci nenajdete

Autor: Jan Šmíd

publisher: Gutenberg

3.7 / 5
24 %
Kde v Paříži bydlí Jean-Paul Belmondo nebo Gérard Depardieu, kde se točily známé filmy jako Amélie z Montmartru, Křidýlko nebo stehýnko, Fantomas či Velký šéf, kde najdete nejzajímavější restaurace a kavárny, místa, kam chodí známé osobnosti, a neobvyklý pohled na Notre-Dame, Montmartre, Eiffelovku a další pamětihodnosti – to vše nabízí unikátní kniha Paříž – Co v průvodci nenajdete. Téměř pět

Sleva 24 % z běžně ceny 479 Kč

Naše cena: 364 Kč

Skladem

Klettersteigatlas Alpy

publisher: Freytag & Berndt

2.6 / 5
Rozšířené aktualizované vydání popisuje více než 900 tras zajištěných horských cest (ferrat a klettersteigů) v Alpách. Proti předchozímu vydání tak přibylo 200 zbrusu nových tras v rozlehlé oblasti táhnoucí se od Azurového pobřeží na západě až po Vídeňský les na východě. Kniha je rozdělena do 9 základních kapitol podle jednotlivých horských oblastí. U každé ferraty najdete stručný, ale

Sleva 10 % z běžně ceny 798 Kč

Naše cena: 718 Kč

Skladem

40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
24 %
Mladý student Ladislav Zibura v létě 2014 hodil batoh na záda a vydal se na pouť do Jeruzaléma. Bez mapy a orientačního smyslu pěšky ušel 1 400 kilometrů napříč rozpálenou krajinou Turecka a Izraele, stanul pod Zdí nářků a prožil největší dobrodružství svého života. Těšit se můžete na vyprávění kavárenského povaleče, který vám svým laskavě nekorektním humorem dokáže, že poutník rozhodně nemusí

Sleva 24 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 250 Kč

Skladem u dodavatele

Atlas Obscura

Autor: Kolektiv autorů - Joshua Foer, Dylan Thuras, Ella Morton

publisher: CPress

0 / 5
24 %
Je čas vylézt z ulity a vyrazit po nevyšlapaných cestičkách. Vydejte se za zázraky přírody, bizarními lidskými a přírodními výtvory i na tajemná místa po celém světě! Vaší příští destinací může být třeba kulovitý mikrostát – republika Kugelmugel, himálajské jezero plné lidských koster, chrám Churenji se sebemumifikovanými mnichy, hotel Downtown, kde si můžete nechat namíchat, pokud budete dost

Sleva 24 % z běžně ceny 1 190 Kč

Naše cena: 904 Kč

Skladem u dodavatele

Toulavá kamera 27

Autor: Kolektiv autorů - Iveta Toušlová, Josef Maršál, kol.

publisher: Freytag & Berndt

0 / 5
Předprodej
Jak je již zvykem, v předvánočním čase vychází další díl knižní verze populárního televizního pořadu jubilejní Toulavá kamera č.27. Knižní verze populárního televizního pořadu, která právě vychází. I tentokrát vás pozve na mnoho půvabných a zajímavých míst po celé České republice a jako pokaždé bude Vaší sympatickou a praktickou průvodkyní. 27. pokračování oblíbené ediční řady obsahuje tradičních

Sleva 10 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 269 Kč

Předobjednávka

Cuba semilibre

Autor: Vladimír Šrámek

publisher: Srdeční výdej

0 / 5
18 %
Netradiční cestopis o Ostrově svobody, kde zavládala Perestrojka. Najdete zde karibskou poetiku, údiv, reminiscenci na naši minulost. Vůni tabákového kouře, chuť rumu i salsu tančící cukrovou třtinu přiblíží řada fotografií.

Sleva 18 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 205 Kč

Skladem u dodavatele

Noví lidé

Autor: Knud Rasmussen

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Grónsko-dánský polárník a spisovatel Knud Rasmussen získal většinu materiálu ke své prvotině Noví lidé na Dánské literární expedici do Grónska v letech 1902–1904 z Upernaviku přes Melvillovu zátoku k mysu York v severozápadním Grónsku. Kniha vyšla v roce 1905 s ilustracemi Haralda Moltkeho. Kromě cenných etnografických postřehů se Rasmussenovi podařilo zapsat a přeložit do dánštiny mýty a pověsti

Sleva 20 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem u dodavatele

Bedekr: Francouzské klenoty

publisher: EDICE ČT

0 / 5
24 %
Poznejte všechny krásy Francie, navštivte věhlasné památky a přírodní scenérie, ale vydejte se i do těch nejodlehlejších míst, která vás určitě nejen okouzlí, ale i překvapí. Tentokrát s Míšou Maurerovou a Martinem Písaříkem. Bedekr vychází ze stejnojmenného televizního cyklu a navazuje na předešlou řadu. Nabízí konkrétní rady, tipy, vychytávky a doporučení, jak strávit čas co nejefektněji.

Sleva 24 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem u dodavatele

Malá Toulavka - Toulavá kamera pro děti

Autor: Kolektiv autorů - Josef Maršál, Martin Poláček, Iveta Toušlová

publisher: Freytag & Berndt

0 / 5
Navštivte dvacet tajemných míst naší vlasti. Zatímco pro dospělé představuje knižní vydání televizního pořadu Toulavá kamera vítaného pomocníka při cestách naší vlastí, na malé tuláky se dosud tak trochu zapomínalo. Česká televize a nakladatelství freytag & berndt se tento handicap rozhodly napravit a pro dětského čtenáře připravily jedinečnou publikaci, u níž se děti rozhodně nudit nebudou.

Sleva 10 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 269 Kč

Skladem u dodavatele

CD-Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii

Autor: Ladislav Zibura

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
24 %

Sleva 24 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 250 Kč

Skladem u dodavatele

Pes, který jedl lanýže

Autor: Suzanne Carreiro

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Víte, co jsou „nahaté“ ravioly, jak se dělá „svaté víno“ a jak chutná scottadito neboli „spálený prst“? Proč je lepší kupovat králíka i s hlavou a co to znamená, když mají těstoviny „duši“? Kde je hlavní město cibule a jaký moučník upekly ženy z Assisi umírajícímu svatému Františkovi? Americká autorka Suzanne Carreiro toho o kulinářských tajemstvích italské Umbrie ví ještě mnohem víc. Její kniha

Sleva 20 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 318 Kč

Skladem u dodavatele

Saudade – Na kole a v kajaku kolem světa

Autor: Matěj Balga

publisher: CPress

0 / 5
24 %
Na začátku byla jedna dívka, zlomené srdce, vážná nemoc a kolo z bazaru. Psal se říjen 2014, když Matěj Balga vybral osm set dolarů a vydal se hledat ztracenou lásku a léčit své rány tam, kde ožívají romány Jacka Kerouaca a kde dny začínají dříve. Hedvábnou stezkou projel Evropou a Asií, pracoval v čínském baru, projel pod polární září Aljašky a Yukonu, stal se bezdomovcem v San Franciscu,

Sleva 24 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 265 Kč

Skladem u dodavatele