Cestopisy, reportáže, cestopisné monografie

Zobrazují se produkty s dostupností Skladem, Skladem u dodavatele, Předprodej. Zobrazit vše včetně nedostupných produktů.

Ostrov čaje - Den na čajových plantážích Šrí Lanky

Autor: Kolektiv autorů - Zdeněk Thoma,Soňa Thomová

publisher: Argo

5 / 5
20 %
Spolu s autory navštívíte nížinné i vysokohorské čajové plantáže v rozličných denních dobách. Ráno, kdy z plantáží odplouvají mlžné opary a strmá úbočí porostlá svěže zelenými keříky ožívají štíhlými postavami sběraček křehkých čajových lístků, či večer, kdy slunce podmanivou hrou světel a stínů vykouzlí z nespočtu čajových keřů efektní abstraktní obrazce a dodá krajině ještě fantastičtější

Sleva 20 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Francouzské hodokvasy

Autor: Peter Mayle

publisher: Argo

5 / 5
20 %
Půvabný kulinářský cetopis, v němž nás autor, anglický spisovatel žijící v Provenci, zavádí do všech koutů Francie, země proslulé gastronomickými zázraky. Vyzbrojený nožem, vidličkou a vývrtkou čtenáře doprovodí na vyhlášený trh se šneky, proběhne s karnevalovým maratonem proslulou vinařskou oblastí Médoc, načichá se omamných sýrových vůní nebo ohodnotí chuť těch nejlepších kohoutků na světě.

Sleva 20 % z běžně ceny 198 Kč

Naše cena: 158 Kč

Skladem u dodavatele

Cesty tažných mraků - Odlesky japonských haiku ve fotografiích ZdeňkaThomy

publisher: Argo

0 / 5
20 %
"Haiku i fotografie mají mnoho společného," říká Zdeněk Thoma: "v obou případech jde o zachycení jedinečného okamžiku ztvárněného tak, aby ještě dlouho potom, co děj proběhl, mohl na člověka působit neopakovatelnou atmosférou." V této malé publikaci budete spolu s autorem putovat svéráznou japonskou krajinou ve stopách mistrů japonské poezie.

Sleva 20 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Putování 1608-1618 - Cestopis a kroniky arménského poutníka - Cestopis a kroniky arménského poutníka

Autor: Šimon Polský

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Autorem arménské kroniky a cestopisu z počátku 17. století je Šimon Polský (arm. Simeon Lehaci), který pocházel z arménské diaspory v Polsku. V letech 1608–1618 podnikl několik cest po východní a jižní Evropě a po Osmanské říši s cílem navštívit slavná poutní místa (Řím, Jeruzalém) a zmapovat oblasti arménského osídlení (tj. zejména ve východní Anatolii). Vedle detailních zápisků z cest zanechal

Sleva 20 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 318 Kč

Skladem

Uhranuti výšinami

Autor: Henrik Svensen

publisher: Argo

0 / 5
20 %

Sleva 20 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem u dodavatele

Tenkrát, když navigovaly hvězdy - Historicko-kulturní průvodce středomořím

Autor: Alessandro Vanoli

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Kniha italského historika Alessandra Vanoliho snad na první pohled vypadá jako sentimentální cesta po Středomoří, ve skutečnosti se však jedná o věcné a zasvěcené vyprávění. Ve čtyřech kapitolách – plavbách čtenář s autorem vypluje z Egejského moře za dob Odyssea a dorazí k římským břehům Ostie, poplaví se z Konstantinopole do Andalusie, z Dubrovníku na Kypr a nakonec z egyptské Alexandrie

Sleva 20 % z běžně ceny 258 Kč

Naše cena: 206 Kč

Skladem

Duše, buď krásná

Autor: Ole Jorgensen

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Ole Jorgensen (1943) shromáždil a do tematických sekcí odborně setřídil nesmírné množství literárního, fotografického a uměleckého materiálu o Inuitech v Grónsku, v Kanadě a na Aljašce. Popisuje šamany, pomocné duchy, duši, tělo, jméno, rodinu a každodenní život, lidmi stvořené bůžky, amulety, tupilaky a další nadpřirozené bytosti, zaříkadla, ale také šamanské bubínky, bubnové písně, tanec, masky

Sleva 20 % z běžně ceny 498 Kč

Naše cena: 398 Kč

Skladem u dodavatele

Cestovní deníky

Autor: Albert Einstein

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Na podzim roku 1922 se Albert Einstein, v té době již vědecká celebrita par excellence, spolu se svou tehdejší manželkou Elsou vydal na skoro šestiměsíční cestu na Blízký, Střední a Dálný východ. Zastavil se v Honkongu a Singapuru, krátce pobyl v Číně, šest týdnů přednášel v Japonsků a necelé dva týdny strávil v Palestině. Nakonec pobyl i tři týdny ve Španělsku. Edice jeho brilantních cestovních

Sleva 20 % z běžně ceny 358 Kč

Naše cena: 286 Kč

Skladem u dodavatele

Itinerario aneb cesta Jana Huygena van Linschoten do Východních a Portugalských Indií

Autor: Jan Huygen van Linschoten

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Itinerario (Voyage ofte schipvaert van Jan Huyghen van Linschoten naer Oost ofte Portugaels Indien, 1579–1592), je cestopisem z pera Nizozemce Jana Huyghena van Linschoten (1563–1611), který v 80. letech 16. století strávil několik let v portugalských službách v tzv. Východních Indiích. Itinerario sepsal po návratu do vlasti (1596) s využitím či spíše zneužitím zdrojů získaných v Indii od

Sleva 20 % z běžně ceny 498 Kč

Naše cena: 398 Kč

Skladem u dodavatele