Nepopiratelné - Evoluce a věda o stvoření světa

Autor: Bill Nye

publisher: Omega

Bill Nye vede kampaň proti vědeckým nedostatkům kreacionismu, která nedávno nabyla nových rozměrů a podobá se křížové výpravě. Rozbuškou byl loni na podzim jeho provokativní komentář na BigThink.com, který měl za následek kontroverzní výměnu názorů s kurátorem Muzea stvoření Kenem Hamem. V této knize Nye dále rozvíjí své argumenty a tvrdí, že tato debata není ani tolik střetem vědy a náboženství,

Vyzvánění

Autor: Kolektiv autorů - Wilson Keeley,Doz Yves

15 % Předprodej
Méně než třicet let Nokii stačilo, aby se stala hlavní silou v mobilní revoluci. Z finského výrobce mobilních telefonů se postupně stala jedna z nejuznávanějších a nejhodnotnějších světových firem, které však záhy zažila strmý pád, který skončil prodejem značky americkému Microsoftu. Tato kniha pojednává o této klikaté cestě a snaží se zanalyzovat příčiny úspěchu i náhlého úpadku slavné Nokie.

Předobjednávka

Velké objevy a vynálezy, které změnily svět

Autor: Gianni Morelli

15 % Doprava zdarma
Jak by vypadal náš život bez aut, televize, internetu a počítačů, nebo všudypřítomných smartphonů? Bez ohledu na otázku, zda by takový život byl lepší nebo horší, víme s jistotou, že jsou vynálezy, bez kterých bychom se v dnešním světě neobešli. Některé z nich jsou nedávné, prakticky ještě ve vývinu, zatímco jiné jsou tu s námi přes sto let, což je v porovnání s historií lidské rasy jen pouhé

Vesmírný turista - Sto nejúžasnějších míst ve vesmíru

Autor: Kolektiv autorů - Lintott Chris,May Brian,Moore Patrick

15 % Doprava zdarma
Jedním z autorů knihy je Brian May, kytarista Queen a doktor astrofyziky. Jednu z jeho předchozích knih, Bang!: Velký třesk a historie vesmíru, vydal v r. 2007 Slovart – na rozdíl od tohoto titulu však nejde o obrazovou publikaci, ale o populárně naučný text o astrofyzice.Zaujměte svá místa a připravte se na nejpodivuhodnější výlet všech dob – výlet, jehož prostřednictvím poznáte celý vesmír! Po

100 hoaxů a omylů, které napálily vědce

publisher: Omega

I vědci dostanou občas kopačky – a často od jiných vědců nebo odborníků. Některé hoaxy jsou pouze dobře míněnými žerty, zatímco jiné jsou závažnými podvody těch, co touží po slávě a penězích. V této publikaci shromáždili odborníci časopisu Popular Science ty největší vědecké hoaxy všech dob. Objevte pravdu o 100 nejskandálnějších vědeckých pochybeních a lžích.

Kniha optických klamů