Kniha optických klamů

Autor: Georg Rüschemeyer

publisher: Omega

Kolekce 150 nejvýznamnějších optických klamů, které jsou seřazeny do 33 kapitol podle vizuálních efektů. Optická iluze má dva prvky. Jeden je vnímání toho, co vidíte. Může se jednat o spojování čar, pohyblivé tvary nebo zdánlivě nestejné velikosti. Druhým prvkem je vědecké vysvětlení nebo neuronální základ iluze. A zde vám pomůže Kniha optických klamů, která se zabývá druhým prvkem: vědeckým

Vyzvánění

Autor: Kolektiv autorů - Yves Doz,Keeley Wilson

15 % Předprodej
Méně než třicet let Nokii stačilo, aby se stala hlavní silou v mobilní revoluci. Z finského výrobce mobilních telefonů se postupně stala jedna z nejuznávanějších a nejhodnotnějších světových firem, které však záhy zažila strmý pád, který skončil prodejem značky americkému Microsoftu. Tato kniha pojednává o této klikaté cestě a snaží se zanalyzovat příčiny úspěchu i náhlého úpadku slavné Nokie.

vyjde 30. 7. 2020

Velké objevy a vynálezy, které změnily svět

Autor: Gianni Morelli

publisher: Omega

Jak by vypadal náš život bez aut, televize, internetu a počítačů, nebo všudypřítomných smartphonů? Bez ohledu na otázku, zda by takový život byl lepší nebo horší, víme s jistotou, že jsou vynálezy, bez kterých bychom se v dnešním světě neobešli. Některé z nich jsou nedávné, prakticky ještě ve vývinu, zatímco jiné jsou tu s námi přes sto let, což je v porovnání s historií lidské rasy jen pouhé

Vesmírný turista - Sto nejúžasnějších míst ve vesmíru

Autor: Kolektiv autorů - Chris Lintott,Brian May,Patrick Moore

publisher: Omega

Jedním z autorů knihy je Brian May, kytarista Queen a doktor astrofyziky. Jednu z jeho předchozích knih, Bang!: Velký třesk a historie vesmíru, vydal v r. 2007 Slovart – na rozdíl od tohoto titulu však nejde o obrazovou publikaci, ale o populárně naučný text o astrofyzice. Zaujměte svá místa a připravte se na nejpodivuhodnější výlet všech dob – výlet, jehož prostřednictvím poznáte celý vesmír!

100 hoaxů a omylů, které napálily vědce

Autor: neuveden

publisher: Omega

I vědci dostanou občas kopačky – a často od jiných vědců nebo odborníků. Některé hoaxy jsou pouze dobře míněnými žerty, zatímco jiné jsou závažnými podvody těch, co touží po slávě a penězích. V této publikaci shromáždili odborníci časopisu Popular Science ty největší vědecké hoaxy všech dob. Objevte pravdu o 100 nejskandálnějších vědeckých pochybeních a lžích.

Kniha odpovědí - Technologie * Vesmír * Věda * Medicína