Ostatní

Nejprodávanější v této kategorii

Kniha vědy

publisher: Universum

20 % Doprava zdarma
Kniha vědy je další ze série přehledových oborových publikací (Kniha filozofie, Kniha psychologie, Kniha ekonomie), určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem vědeckého myšlení, objevů a vynálezů od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími vědci a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou

Vojenské a válečné vlaky

Autor: Petr Lapáček

publisher: CPress

Železnice reprezentovaná parní lokomotivou přispěla v 19. století významnou měrou ke sblížení světa, její rychlý rozvoj však zakrátko ocenili i generálové a železnice se tak stala jedním z nejdůležitějších článků všech vojenských tažení. V této publikaci autor poutavou formou přibližuje historii a vývoj železnice ve válečných dobách, od prvopočátků přes první a druhou světovou válku a období

Prostě Einstein! - Geniální myšlenky vtipně a jasně

Autor: Vaas Rüdiger

publisher: Grada

15 % Novinka
Génius a popstar fyziky Albert Einstein před více než sto lety znovuobjevil vesmír – a jeho revoluční teorie je stále vrcholně aktuální, jak nám nedávno ukázala měření gravitačních vln. Co přesně ale Einstein vlastně objevil, jak se jeho teorie prověřovaly a proč by bez nich nefungovala satelitní navigace? Tato knížka plná vtipných ilustrací a příhodně nazvaná »Prostě Einstein!« vysvětluje

Železnicí přes mosty a tunely

Autor: Kolektiv autorů - Josef Schrötter, Bohuslav Fultner

publisher: CPress

Poznejte nejkrásnější stavební prvky železnice - tunely, mosty, viadukty...

Druhý věk strojů - Práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií

Autor: Kolektiv autorů - Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee

publisher: Jan Melvil publishing

Žijeme v době úžasného pokroku digitálních technologií. Naše generace zdědila více příležitostí ke změně světa než všechny generace před ní. S touto objevnou knihou, která vychází v 15 jazycích, objevíte blízkou budoucnost a vstoupíte do druhého věku strojů vybaveni informacemi, které vám a vašim dětem pomohou uspět.

Budoucnost mysli - Fascinující průvodce světem technologií, které umožňují realizovat sny tvůrců…

Autor: Michio Kaku

publisher: BIZBOOKS

Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku ve své nejnovější knize popisuje, jak daleko věda pokročila v realizaci představ tvůrců sci-fi, jako je čtení myšlenek, telekineze, stahování vzpomínek a dovedností podobně jako v Matrixu nebo sdílení myšlenek a emocí přes „brain-net“, internet mysli. Za posledních patnáct let jsme se o mozku dozvěděli více než za celá milénia, která tomu

Kvantová kniha odpovědí - Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života

Autor: Goswami Amit

publisher: Anag

Novinka
Základním předpokladem autora je, že kvantová fyzika není jen budoucností vědy, je také klíčem k porozumění vědomí, životu, smrti, Bohu, psychologii a smyslu života. Odpovědi na veškeré otázky podává kvantová teorie. Kvantová fyzika je protijedem k morální sterilitě a mechanistickému přístupu vědeckého materialismu a je nejlepším a nejčistším způsobem k pochopení našemu vesmíru. Stručně řečeno,

Jak vyložit svět - Objevování moderní vědy

Autor: Steven Weinberg

publisher: Slovart

20 % Doprava zdarma
Kniha Výklad světa je fascinující zprávou o tom, jak dějiny fyziky ovlivnily naše uvažování a vývoj lidstva. Nositel Nobelovy ceny za fyziku Steven Weinberg doprovází čtenáře od antického Milétu přes středověký Oxford a katedrální školu v Chartres až po nejnovější výzkumy v CERNu. Ukazuje, že antičtí a středověcí badatelé nejenže nevěděli o světě to, co víme dnes, ale ani nechápali, co to znamená

Od kompasu k GPS - Jste zde, dějiny a budoucnost toho, jak se nacházíme

Autor: Hiawatha Bray

publisher: Nakladatelství MatfyzPress MFF

Snaha vědět, kde jsme a kudy se vydat na cestu, provází člověka od nepaměti.

Češi znovu dobývají vesmír

Autor: Kamil Miketa

publisher: Mladá fronta

Cesta do „evropského“ vesmíru se nám otevřela v roce 1978, kdy se Vladimír Remek stal prvním evropským kosmonautem v historii. V programu Interkosmos jsme ještě téhož roku, kdy odstartoval Vladimír Remek, vypustili z kosmodromu Pleseck družici Magion, „cvrčka“ o rozměrech pouhých 30×30×16 centimetrů a váze 15 kilogramů. Družic bylo více, ale po rozpadu východního bloku a zániku Interkosmu v roce

Einstein

Autor: Walter Isaacson

publisher: Universum

20 % Doprava zdarma
Nová monografie největšího vědce za posledních sto let – Alberta Einsteina – se opírá o exkluzivní dokumenty a informace z rodinného archivu. Kniha se tedy nevěnuje jen vědeckým teoriím, ale odkrývá i Einsteinův osobní život: jeho léta dospívání a první experimenty v Německu, práci na švýcarském patentovém úřadě, dvě manželství a děti, jeho roli při vývoji atomové bomby nebo nabídku stát se

Star Trek a věda

Autor: Lawrence M. Krauss

publisher: Nakladatelství MatfyzPress MFF

Kniha Star Trek a věda (původní název The Physics of Star Trek) reaguje na svět sci-fi série Star Trek. Ta se stala od počátku šedesátých let minulého století celosvětovým fenoménem.

Kniha odpovědí

Autor: Bjorn Carey

Časopis Popular Science byl založen v roce 1872 a se 6,7 miliony čtenáři je nejčtenějším časopisem o vědě a technice na světě. Každý měsíc Popular Science přináší novinky z oblasti vědy, které ovlivňují náš každodenní život. Popular Science se řadí mezi nejdéle vydávané magazíny ve Spojených státech amerických. Vychází v pěti světových jazycích a v devíti zemích. Jeho webové stránky PopSci.com

Honba za démonem - Příběh o překonání zvukové bariéry

Autor: Hampton Dan

24 % Novinka
Od autora bestselleru Viper Pilot“ Po Hirošimě se ukázalo jako klíčové dokázat vyslat jaderné zařízení ke svému cíli rychleji než nepřítel. Tak se na pusté letecké základně v kalifornské Mohavské poušti zrodil přísně tajný program. Shromáždil skupinu mimořádných pilotů, mezi nimi i esa druhé světové války Chucka Yeagera a George Welche, kteří riskovali své životy na experimentálním letadle, aby

České vynálezy a objevy světového formátu

Autor: Novák Jan A.

publisher: Alpress

24 % Novinka
Vynálezy a objevy a především lidé, kteří se o ně zasloužili, jsou po staletí hnacím motorem lidstva. Jak se o běh posledních desetiletí zasloužili našinci? Jsou lékařství, strojní průmysl a astronomie jediné vědní obory, ve kterých se můžeme pyšnit prvenstvím? Více vám přiblíží kniha úspěšného publicisty a záhadologa.

Být tak strojem - Putování mezi kyborgy, utopisty, hackery a futuristy, kteří řeší skromný problém…