Ostatní

Kniha vědy

Autor: neuveden

publisher: Universum

Kniha vědy je další ze série přehledových oborových publikací (Kniha filozofie, Kniha psychologie, Kniha ekonomie), určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem vědeckého myšlení, objevů a vynálezů od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími vědci a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou

Prostě Einstein! - Geniální myšlenky vtipně a jasně

Autor: Vaas Rüdiger

publisher: Grada

Génius a popstar fyziky Albert Einstein před více než sto lety znovuobjevil vesmír – a jeho revoluční teorie je stále vrcholně aktuální, jak nám nedávno ukázala měření gravitačních vln. Co přesně ale Einstein vlastně objevil, jak se jeho teorie prověřovaly a proč by bez nich nefungovala satelitní navigace? Tato knížka plná vtipných ilustrací a příhodně nazvaná »Prostě Einstein!« vysvětluje

Druhý věk strojů – Práce, pokrok a prosperita v éře špičkových technologií

Autor: Brynjolfsson Erik

publisher: Jan Melvil publishing

20 % Sleva
Žijeme v době úžasného pokroku digitálních technologií. Naše generace zdědila více příležitostí ke změně světa než všechny generace před ní. S touto objevnou knihou, která vychází v 15 jazycích, objevíte blízkou budoucnost a vstoupíte do druhého věku strojů vybaveni informacemi, které vám a vašim dětem pomohou uspět. Chcete uspět v závodě s umělou inteligencí? Chcete vědět, co mají studovat vaše

Nula - Životopis jedné nebezpečné myšlenky

Autor: Seife Charles

publisher: Argo; Dokořán

Tato kniha je historií nuly. Zrodila se ve starověku a posléze se jí podařilo vybojovat si místo na slunci na Východě, s prosazením na Západě to však měla mnohem obtížnější. Možná proto se naší civilizaci dodnes mstí a neustále působí nové a nové potíže - od havárií řídících systémů až po fundamentální problémy v moderní fyzice. Stejně je však naše kniha i historií lidí, kteří po staletí s nulou

Jak přežít ve vesmíru

Autor: Stuart Colin

20 % 50 % sleva na 2. titul
Nezadržitelně se blíží doba vesmírného turismu, lidská touha po objevování neznámého získá nový rozměr. Vychází první praktická příručka, jak ve vesmíru přežít, na co se připravit. Od praktických rad, jak vykonat potřebu, jak se najíst či umýt, po nástrahy, jež člověka čekají mimo raketoplán či vesmírnou stanici. Kniha plná fotografií mapuje všechny dosavadní vesmírné cesty.

Nekonečno v dlani

Autor: Chown Marcus

publisher: KNIHA ZLÍN

Nic není tak neuvěřitelné, aby to nemohla být pravda Autor řady bestsellerů nádherně srozumitelnou a vtipnou formou přibližuje komplikované vědecké teorie stojící za padesáti pozoruhodnými skutečnostmi, jež nám pomáhají pochopit složitou podstatu naší existence. Věděli jste, že za určitých okolností by se celé lidstvo vešlo do jediné kostky cukru? Že elektrická energie jednoho komára by mohla

Skryté srdce kosmu - Lidstvo a nový příběh

Autor: Swimme Brian Thomas

publisher: Malvern

Matematický kosmolog Brian Swimme se ve Skrytém srdci kosmu zamýšlí nad tím, jak dnešního člověka – a zvláště naše děti – vymanit z uvěznění, do nějž byli v moderní době uzavřeni úzce materialistickým pohledem na svět a konzumním způsobem života, a jak je otevřít novému kontaktu s vesmírem. Přesněji řečeno, jak nás znovu do vesmíru iniciovat. Taková iniciace není jen intelektuální záležitostí,

Stručná historie téměř všeho

Autor: Bryson Bill

publisher: PRAGMA

20 % 50 % sleva na 2. titul
Bill Bryson je jedním z nejoblíbenějších spisovatelů na světě. Ve Stručné historii téměř všeho se vydává na vrcholnou cestu k nejzajímavějším a nejdůležitějším otázkám, na něž věda hledá odpovědi. Je to úžasné a zábavné dobrodružství, protože tento nenasytně zvědavý spisovatel se pokouší pochopit všechno, co se v našem světě událo od velkého třesku po zrození civilizace. Na toulkách vesmírem a

Věda v kostce

Autor: kolektiv autorů

20 % 50 % sleva na 2. titul
Ohromující fotografie a 3D ilustrace doprovázené přehledným informativním textem umožňují seznámení s jednotlivými vědními obory naprosto jedinečným způsobem. Jaká je struktura krystalu? Jak probíhá proces, při němž se utvářejí horniny? Jaký je princip působení energie, která pohání vesmír? Jaké síly uvádějí do pohybu motor a jaké zákonitosti umožnují člověku létat, plavit se a objevovat hlubiny?

Kvantová kniha odpovědí - Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života