Lidský mozek - 50 myšlenek, které musíte znát

Autor: Constandi Moheb

publisher: Slovart

Mozek je nejmocnější a nejzáhadnější orgán lidského těla. Obsahuje neuvěřitelných 100 miliard nervových buněk a přenos informace v něm je otázkou asi tisíciny sekundy. Neurobiolog Moheb Costandi čerpá z 50 nejzajímavějších poznatků neurovědy a vysvětluje, jak se tento orgán mění v průběhu růstu a stárnutí. Zpřístupňuje nejnovější poznatky o duševních poruchách, jako jsou demence

Genetika - 50 myšlenek, které musíte znát

Autor: Mark Henderson

publisher: Slovart

Rozluštění lidského genetického kódu změnilo v posledních letech náš pohled na život na Zemi. Nové genové technologie mění způsob našeho života a jsou příslibem možnosti léčby dosud nevyléčitelných chorob. Tyto výhody však s sebou na druhé straně přinášejí i problémy, jako je například klonování a děti na zakázku. V knize Genetika - 50 myšlenek, které musíte znát podává Mark Henderson v sérii

Jak vyložit svět - Objevování moderní vědy

Autor: Steven Weinberg

20 % Doprava zdarma
Kniha Výklad světa je fascinující zprávou o tom, jak dějiny fyziky ovlivnily naše uvažování a vývoj lidstva. Nositel Nobelovy ceny za fyziku Steven Weinberg doprovází čtenáře od antického Milétu přes středověký Oxford a katedrální školu v Chartres až po nejnovější výzkumy v CERNu. Ukazuje, že antičtí a středověcí badatelé nejenže nevěděli o světě to, co víme dnes, ale ani nechápali, co to

STARMUS - Setkání všech, kdo svůj život zasvětili zkoumání a dobývání vesmíru

Autor: Kolektiv autorů - May Brian,Israelian Garik

20 % Doprava zdarma
Brian May, slavný kytarista skupiny Queen, který je mimo jiné i držitelem doktorátu z astrofyziky, měl se svým přítelem Garikem Israelianem sen: zorganizovat setkání všech, kdo zasvětili život zkoumání a dobývání vesmíru. V roce 2011 tedy uspořádali na Kanárských ostrovech první setkání nazvané Starmus. Podařilo se jim dát dohromady asi to nejlepší, co svět vědy v současnosti nabízí. „Hvězdný“

Vědci - cesty objevů

publisher: Slovart

Kniha, kterou připravil mezinárodní tým autorů, popisuje život a dílo 43 osobností, jež se proslavily na poli vědy. Pokrývá všechny hlavní vědecké obory, od astronomie po psychologii.

Škola filmaření včetně nejnovějších digitálních postupů a technologií