Fyzika - 100 objevů, které změnily historii

Autor: Tom Jackson

20 % Doprava zdarma
V této knize se vydáme po stopách historie fyziky, vědního oboru, jenž zkoumá naprosté základy přírody a bez kterého by ostatní vědy vůbec, ale vůbec nic neznamenaly. Příběhy, které budete číst, ukazují, jak významní fyzikové odhalovali pravdu o vesmíru: jak Galileo Galilei odhalil principy pohybu kyvadla při pozorování kývající se kostelní lampy; jak si Issac Newton uvědomil, že síla, která drží

Jak vyložit svět - Objevování moderní vědy

Autor: Steven Weinberg

20 % Doprava zdarma
Kniha Výklad světa je fascinující zprávou o tom, jak dějiny fyziky ovlivnily naše uvažování a vývoj lidstva. Nositel Nobelovy ceny za fyziku Steven Weinberg doprovází čtenáře od antického Milétu přes středověký Oxford a katedrální školu v Chartres až po nejnovější výzkumy v CERNu. Ukazuje, že antičtí a středověcí badatelé nejenže nevěděli o světě to, co víme dnes, ale ani nechápali, co to

STARMUS - Setkání všech, kdo svůj život zasvětili zkoumání a dobývání vesmíru

Autor: Kolektiv autorů - May Brian,Israelian Garik

20 % Doprava zdarma
Brian May, slavný kytarista skupiny Queen, který je mimo jiné i držitelem doktorátu z astrofyziky, měl se svým přítelem Garikem Israelianem sen: zorganizovat setkání všech, kdo zasvětili život zkoumání a dobývání vesmíru. V roce 2011 tedy uspořádali na Kanárských ostrovech první setkání nazvané Starmus. Podařilo se jim dát dohromady asi to nejlepší, co svět vědy v současnosti nabízí. „Hvězdný“

Škola filmaření včetně nejnovějších digitálních postupů a technologií

Autor: Ted Jones

20 % Doprava zdarma
Pokud jste začínající filmař, najdete v této knize informace, které zužitkujete při natáčení krátkých digitálních filmů s minimálním rozpočtem. Praktické rady vám pomohou zvládnout základní potřeby profesionálního natáčení. Získáte produkční znalosti, dozvíte se, jak připravit scénář pro samotné natáčení nebo jak osvětlit scénu. V přehledně zpracovaných kapitolách naleznete vše, co

Měsíc na dosah - 50 let vesmírných letů NASA a výzkumu Měsíce na snímcích z fotoaparátů Hasselblad

Autor: Piers Bizony

publisher: Slovart

Spisovatel a vizionář Arthur C. Clarke po ukončení měsíčních misí v roce 1972 řekl: „Mohou přijít časy, kdy si lidé na Spojené státy, nebo dokonce na svět svých předků na vzdálené planetě Zemi vzpomenou právě jen kvůli projektu Apollo.“ Před padesáti lety vstoupili první astronauti na oběžnou dráhu Země a vydali se vstříc neznámému světu: na Měsíc. Při této historické misi, která se zapsala do