Traktory: Ilustrované dějiny techniky

20 % Doprava zdarma
Od prvních strojů pro polní práce, které ještě neměly vlastní pohon, prodělaly traktory obdivuhodný vývoj. Nejrůznější převratné vynálezy umožnily vznik legendárních traktorů, jako je například Lanz Bulldog, a nesmírný pokrok v technice od té doby způsobil, že se výrazně proměnily a specializovaly.

Kniha astronomie

20 % Novinka Doprava zdarma
Jak změřit vesmír? Co je temná hmota? Jak jsme úspěšní v pátrání po mimozemské inteligenci? – Již po několik tisíciletí astronomická věda posouvá hranice lidského poznání ve snaze porozumět vesmíru a našemu místu v něm. Další titul ze série přehledových oborových publikací, určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky, nabízí vedle úvodu do historie

Einstein

Autor: Walter Isaacson

20 % Předprodej Doprava zdarma

Předobjednávka

Kniha vědy

20 % Doprava zdarma
Kniha vědy je další ze série přehledových oborových publikací (Kniha filozofie, Kniha psychologie, Kniha ekonomie), určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem vědeckého myšlení, objevů a vynálezů od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími vědci a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou

Lokomotivy: Ilustrované dějiny techniky

20 % Doprava zdarma
Lokomotivy jsou symbolem síly a mobility už od počátku 19. století. První parní lokomotivy se používaly hlavně v těžebním průmyslu, ale inženýři jako Georgie Stephenson byli brzy schopní zkonstruovat stroje určené k použití pro osobní vlaky. Patřila sem například slavná lokomotiva typu Adler.

RAF 100

Autor: James Holland

20 % Doprava zdarma
Kniha vychází ke stému výročí britského Královského letectva, které pro tuto příležitost otevřelo své unikátní archivy. Zkušený autor James Holland tak představuje nové fotografie i dokumenty a vypráví příběhy lidí, plánů či misí ve zcela novém světle. Jsou zachyceny všechny důležité události od hrůz první světové války až po současnost, s přesahujícím výhledem do budoucna.

Neznámý vesmír v 10 kapitolách

Autor: Stuart Clark

20 % Doprava zdarma
Aktuální příručka o vesmíru a o tom, jak nás naše poslední objevy o hlubokém kosmu nutí přehodnocovat, co o něm vlastně víme a co ne. Dne 21. března 2013 zveřejnila Evropská kosmická agentura mapu zbytkového záření po velkém třesku. Snímek hledí do hlubin vzdálených v prostoru 440 triliard kilometrů a v čase 13,8 miliard let, a prakticky nelze pořídit lepší. Vesmír nikdy nespatříme do větších

Velké dějiny: Od velkého třesku po současnost

20 % Doprava zdarma
Tato kniha vypráví příběh naší planety v nevídaném záběru – v časovém horizontu 13,8 miliardy let od vzniku vesmíru přes vývoj lidstva až po současnost naší civilizace. S pomocí několika vědních oborů včetně astronomie, fyziky, biologie, archeologie, historie či sociologie a s využitím speciálních vizuálních CGI efektů, rekonstrukcí a časových os umožňuje ohromující pohled do nejhlubší minulosti,

Kde se vzaly symboly

Autor: Joseph Mazur

20 % Doprava zdarma
Všichni běžně používáme základní matematické symboly, jako je plus, minus a rovná se, ale jen málokdo ví, že řada z nich se objevila teprve v šestnáctém století. S čím matematikové pracovali předtím? A jak se matematický zápis vyvinul do podoby, kterou známe dnes? Kniha Symboly tajemství zbavené líčí fascinující příběh vývoje našeho systému matematické notace. Ukazuje, jak se symboly používaly na

Armáda strojů: Autonomní zbraně a budoucnost války

Autor: Paul Scharre

20 % Novinka Doprava zdarma
Bývalý zaměstnanec Pentagonu a příslušník americké armády Paul Scharre se zabývá otázkou, co by se stalo, pokud stroje dostanou pravomoc rozhodovat nad životem a smrtí. Ačkoli to zní jako sci-fi, již existuje technologie k vytvoření zbraní, které mohou napadnout nepřátelské cíle bez přímého lidského pokynu. Autor coby odborník na vznikající zbrojní technologie předvídá, jak tyto zbraně

Darwin

Autor: John Van Wyhe

20 % Předprodej Doprava zdarma
Charles Darwin je velká osobnost, která změnila svět. Jeho revoluční teorie evoluce přirozeným výběrem byla ve své době kontroverzní a vysmívaná, platí ale už více než 150 let. Bohatě ilustrovaná kniha vás provede Darwinovým životem profesním, jeho slavnou cestou na Galapágy, ale i jeho životem soukromým.

Předobjednávka