Einstein

Autor: Walter Isaacson

20 % Novinka Doprava zdarma
Nová monografie největšího vědce za posledních sto let – Alberta Einsteina – se opírá o exkluzivní dokumenty a informace z rodinného archivu. Kniha se tedy nevěnuje jen vědeckým teoriím, ale odkrývá i Einsteinův osobní život: jeho léta dospívání a první experimenty v Německu, práci na švýcarském patentovém úřadě, dvě manželství a děti, jeho roli při vývoji atomové bomby nebo nabídku stát

Traktory: Ilustrované dějiny techniky

20 % Doprava zdarma
Od prvních strojů pro polní práce, které ještě neměly vlastní pohon, prodělaly traktory obdivuhodný vývoj. Nejrůznější převratné vynálezy umožnily vznik legendárních traktorů, jako je například Lanz Bulldog, a nesmírný pokrok v technice od té doby způsobil, že se výrazně proměnily a specializovaly.

Lokomotivy: Ilustrované dějiny techniky

20 % Doprava zdarma
Lokomotivy jsou symbolem síly a mobility už od počátku 19. století. První parní lokomotivy se používaly hlavně v těžebním průmyslu, ale inženýři jako Georgie Stephenson byli brzy schopní zkonstruovat stroje určené k použití pro osobní vlaky. Patřila sem například slavná lokomotiva typu Adler.

RAF 100

Autor: James Holland

20 % Doprava zdarma
Kniha vychází ke stému výročí britského Královského letectva, které pro tuto příležitost otevřelo své unikátní archivy. Zkušený autor James Holland tak představuje nové fotografie i dokumenty a vypráví příběhy lidí, plánů či misí ve zcela novém světle. Jsou zachyceny všechny důležité události od hrůz první světové války až po současnost, s přesahujícím výhledem do budoucna.

Kniha astronomie

20 % Doprava zdarma
Jak změřit vesmír? Co je temná hmota? Jak jsme úspěšní v pátrání po mimozemské inteligenci? – Již po několik tisíciletí astronomická věda posouvá hranice lidského poznání ve snaze porozumět vesmíru a našemu místu v něm. Další titul ze série přehledových oborových publikací, určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky, nabízí vedle úvodu do historie

Kniha vědy

20 % Doprava zdarma
Kniha vědy je další ze série přehledových oborových publikací (Kniha filozofie, Kniha psychologie, Kniha ekonomie), určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem vědeckého myšlení, objevů a vynálezů od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími vědci a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou

Jak postavit vesmír

Autor: Ben Gilliland

publisher: Universum

Poutavá a srozumitelně napsaná kniha na základě teorie velkého třesku seznamuje čtenáře s principy fungování vesmíru a krok za krokem je provádí jeho vznikem.

Velké dějiny: Od velkého třesku po současnost

20 % Doprava zdarma
Tato kniha vypráví příběh naší planety v nevídaném záběru – v časovém horizontu 13,8 miliardy let od vzniku vesmíru přes vývoj lidstva až po současnost naší civilizace. S pomocí několika vědních oborů včetně astronomie, fyziky, biologie, archeologie, historie či sociologie a s využitím speciálních vizuálních CGI efektů, rekonstrukcí a časových os umožňuje ohromující pohled do nejhlubší minulosti,

Neznámý vesmír v 10 kapitolách

Autor: Stuart Clark

20 % Doprava zdarma
Aktuální příručka o vesmíru a o tom, jak nás naše poslední objevy o hlubokém kosmu nutí přehodnocovat, co o něm vlastně víme a co ne. Dne 21. března 2013 zveřejnila Evropská kosmická agentura mapu zbytkového záření po velkém třesku. Snímek hledí do hlubin vzdálených v prostoru 440 triliard kilometrů a v čase 13,8 miliard let, a prakticky nelze pořídit lepší. Vesmír nikdy nespatříme do větších

Hvězdy: Úplný obrazový průvodce vesmírem

20 % Doprava zdarma
Kniha je strhujícím průvodcem po nejpůsobivějších a nejzajímavějších místech ve vesmíru od třpytivých hvězdných porodnic po superhmotné černé díry a srážející se galaxie. Nechejte se ohromit nejnovějšími, dechberoucími snímky vesmíru či souhvězdími vyobrazenými na trojrozměrných ilustracích, vytvořených speciálně pro tuto knihu. Poznáte hvězdy tak, jak jste je dosud nepoznali!

Kde se vzaly symboly

Autor: Joseph Mazur

20 % Doprava zdarma
Všichni běžně používáme základní matematické symboly, jako je plus, minus a rovná se, ale jen málokdo ví, že řada z nich se objevila teprve v šestnáctém století. S čím matematikové pracovali předtím? A jak se matematický zápis vyvinul do podoby, kterou známe dnes? Kniha Symboly tajemství zbavené líčí fascinující příběh vývoje našeho systému matematické notace. Ukazuje, jak se symboly používaly na

Armáda strojů: Autonomní zbraně a budoucnost války

Autor: Paul Scharre

20 % Doprava zdarma
Bývalý zaměstnanec Pentagonu a příslušník americké armády Paul Scharre se zabývá otázkou, co by se stalo, pokud stroje dostanou pravomoc rozhodovat nad životem a smrtí. Ačkoli to zní jako sci-fi, již existuje technologie k vytvoření zbraní, které mohou napadnout nepřátelské cíle bez přímého lidského pokynu. Autor coby odborník na vznikající zbrojní technologie předvídá, jak tyto zbraně

Hawking

Autor: Joel Levy

20 % Předprodej
Britský teoretický fyzik Stephen Hawking patří mezi největší osobnosti vědy moderních dějin. Jeho příběh je velmi inspirativní. Nepoddal se těžkému onemocnění, ale místo toho pracoval na základních zákonech fungování vesmíru. Kniha se nezaobírá jen jeho cestou k takřka dvěma stům odborných děl, ale také sleduje jeho soukromý život.

Předobjednávka