Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: slovenština
Publikováno: 2013
Formát: 155 x 230mm; 352 stran kniha

Anotace

Predkladaná učebnica je obsahovo zameraná práve na základné poznatky a vedomosti v riadení personálnych procesov a personálních činností v organizáciách. Jej cieľom je poskytnúť koncepčný a rozsiahly prehľad o súčasnom personálnom manažmente, jeho procesoch a zložkách, metódach a nástrojích riadenia personálu a zamestnaneckých vzťahov v organizáciách. S cieľom ponúknuť čitateľom ucelený a komplexný prehľad problematiky personálního manažmentu boli do publikácie zahrnuté také netradičné a zároveň moderné témy, ako napríklad personálny marketing, personálny audit a personálny outsourcing. Autori sa snažili o nenáročný a nekomplikovaný výklad jednotlivých kapitol. Usilovali sa o to, aby publikácia bola zrozumiteľná nielen pre tých, ktorí začínajú so štúdiom personálneho manažmentu na vysokých školách, ale aj užitočná pre tých, ktorí sa odborne zaoberajú personálnym riadením vo výrobných podnikoch a iných organizáciách, overujú si jednotlivé prvky a postupy organizácii personálnych činností, metódy a nástroje riadenia zamestnaneckých vzťahov. Učebnica je odporúčaná predovšetkým vysokoškolským študentom ekonomických, manažérskych a iných odborov, pre ktorých riadenie personálnych činností v organizácii bude súčasťou ich odbornej práce a profesionálnej kariéry. Zároveň môže byť učebnica užitočnou aj personálnym pracovníkom, ktorí vykonávajú, organizujú a riadia personálne činnosti a zamestnanecké vzťahy vo výrobnýchpodnikoch a iných organizáciách.

Kategorie

Knihovnické kódy

• ISBN: 978-80-7380-483-1
  • EAN: 9788073804831

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Vaše osobní údaje zpracováváme pro vyřízení vaší objednávky, pro zasílání našich nabídek a další účely. Nabídky přizpůsobujeme podle vašich předchozích objednávek. Bližší informace o zpracování osobních údajů, zejména dalších účelech zpracování, předávání údajů mimo EU a vašich právech, najdete v sekci Ochrana osobních údajů.